כתב אישום נגד קטין בגין רצח שכנו

הרצח התרחש עקב מתיחות בין המנוח לנאשם על רקע טענתו של הנאשם כי הוא מחזיק הקלטה בה נשמע, לכאורה, מעסיקו של המנוח מתבטא כנגד המנוח וחבריו.

20.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כתב אישום נגד קטין בגין רצח שכנו

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט  המחוזי לנוער כתב אישום נגד  קטין מאום אל-פחם  בגין רצח  שכנו המנוח מחמוד נאדר ג'בארין (19) בדקירות סכין  לפני כשבועיים.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד ענאן ע'אנם עולה כי הנאשם והמנוח, התגוררו בסמיכות זה לזה באותה שכונה בעיר אום אל פחם והיו בקשרי חברות.

כשבועיים לפני האירוע , נוצרה מתיחות בין המנוח לנאשם על רקע טענתו של הנאשם כי הוא מחזיק הקלטה בה נשמע, לכאורה, מעסיקו של המנוח מתבטא כנגד המנוח וחבריו.

המנוח ביקש מהנאשם להציג בפניו את ההקלטה והאחרון נמנע מכך. ביום 06.02.17  בסביבות השעה 16:32 , בקרבת הכניסה לבית הנאשם, על רקע פניית המנוח לנאשם לקבל לידיו את ההקלטה, התפתח בין השניים  עימות אשר כלל ויכוח קולני, דחיפות, גידופים וחילופי מהלומות. עוברי אורח שנכחו במקום הפרידו בין השניים .

בעקבות העימות החליט הנאשם  לגרום למותו של המנוח. והוא  נכנס לביתו, נטל סכין בעלת ידית שחורה ולהב ארוך, ויצא מהבית, בהליכה מהירה, אל עבר ביתו של המנוח, כשהסכין שלופה בידו.

עוד עולה כי בני משפחתו של הנאשם ואנשים שנכחו בקרבת ביתו של הנאשם, הבחינו בו כשהוא מחזיק בסכין, ביקשו ממנו לעצור וניסו לחסום את דרכו, אך הנאשם לא שעה להם והמשיך להתקדם במהירות לעבר בית המנוח.

תוך פחות מדקה הגיע הנאשם אל המנוח, שעמד בסמטה, בקרבת ביתו. המנוח ששמע את צעקות בני משפחתו של הנאשם, הרים ארגז עץ שהיה מונח במקום, והחזיקו בידו. הנאשם הגיע אל המנוח  וגרר אותו במורד הסמטה, כשהוא אוחז במעילו,  והרחיקו מביתו.

בהמשך  לעימות , דקר הנאשם את המנוח בעוצמה, באמצעות הסכין, דקירה אחת בצווארו, וניסה לדקור אותו פעם נוספת בצווארו, בניסיון להתגונן מפני הנאשם הניף המנוח לעברו את הארגז שהחזיק, אך הנאשם המשיך וניסה לדקור אותו, באמצעות הסכין, שתי דקירות בבית החזה משמאל כשאחת מהם פגעה בו.

כתוצאה מהדקירות  ואיבוד  דם מהיר ומאסיבי מפצע דקירה באזור על בריחי משמאל שפגע בשני עורקים ראשיים, נגרם מותו של המנוח .

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

תגובות

מומלצים