הקמת גינות כל מה שחשוב לדעת

הקמת הגינה בחצר שלכם היא אחד הפרויקטים החשובים והגדולים שמבוצעים כאשר עוברים לבית חדש. מי שרוצה להקים גינה בעצמו, מגלה שתהליך הקמת הגינה לבד יכול לקחת כמה שנים

17.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הקמת גינות כל מה שחשוב לדעת

שבהם הגינה לא נראית כמו שרציתם, והתוצאות לא משביעות את רצונכם.

הקמת גינות על ידי צוות מקצועי, בתכנון מקדים של הגינה, ושל המבנה שלה לוקח כמה ימים, והתוצאה הסופית מרשימה, ומהממת, כזאת שתמיד רציתם וחלמתם עליה. והעלות הכספית? תתפלאו, אבל לא גדולה כפי שחשבתם.

אדריכלות נוף וגינות

מהי אדריכלות נוף ועיצוב גינות? בדיוק כמו אדריכל שמעצב עבורכם את הבית, כך שיהיה מתוכנן בצורה היפה והחכמה ביותר, כך אדריכלות נוף מעצבת עבורכם את המראה הכללי של הנוף, ושל הגינה שלכם, כדי לעצב את הגינה היפה ביותר, והפונקציונלית ביותר בהתחשב בשטח שלכם, במקום המגורים שלכם, בכמות המשקעים שיש לכם, ועוד. הקמת גינות שמתבססת על עיצוב מקדים וחכם של הנוף תיתן תוצאה של גינה טבעית יותר, שמתאימה לאקלים, ועמידה לאורך זמן רב יותר.

איך מקימים את הגינה?

תהליך הקמת הגינה הוא תהליך קצר שמגיע אחרי מחשבה מעמיקה על אופי הבית, ואופי הגינה, מי ייהנה מהגינה, האם ילדים, או מבוגרים, איזו צמחייה נרצה בגינה, האם נרצה לשלב בה דשא סינטטי, או אולי בריכה טבעית עם דגי נוי? לאחר שנשאלו כל השאלות, נשרטט את התוכנית של הגינה, ונציג אותה בפני הלקוח, ובמידה ויש שינויים נבצע אותם עכשיו, בשלב התכנוני. לאחר שהתוכניות אושרו, הקמת הגינה עצמה לוקחת כמה ימים. הבאת משאיות עם חול, חצץ ואבני נוי בהתאם לעיצוב הגינה, הקמת הדשא הסינטטי וכמובן הקמת מערכת השקיה חכמה. לאחר ההכנות הללו ישתלו הצמחים המתאימים שנבחרו, הגינה תנוקה מכל הלכלוך והזבל שנשאר, וזהו, הגינה החדשה שלכם מוכנה.

הקמת גינות עם תחזוקה מועטה

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מתכננים גינה הוא לתכנן גינה שבה התחזוקה מינימלית ככל הניתן, כדי לאפשר לכם את מירב ההנאה מהגינה שלכם, יחד עם חיסכון משמעותי בזמן, ובכסף של טיפול בגינה. אין זה אומר שלא תצטרכו לטפל בגינה בכלל, אלא שהטיפול עצמו יהיה ממוקד לפעם-פעמיים בחודש, ולא תצטרכו להתמודד עם תחזוקה רבה מדי. למי שלא יכול להתחייב לטיפול של פעם בחודש בגינה שלו, אפשר להצטרף לשירות תחזוקת גינות, שאותן מציעות החברות להקמת גינות, שירות זה מאפשר לכם ליהנות מהגינה שלכם ללא כל דאגה כלל.

אלמנטים עיצוביים מיוחדים

אחד הדברים האהובים בהקמת גינות הוא הוספת אלמנטים עיצוביים מיוחדים לגינה, או עיצוב גינה בצורה מיוחדת כמו גינה יפנית. אחד האלמנטים האהובים ביותר היא בריכת נוי במראה טבעי. הוספת מקור מים לגינה נותנת תחושת טבע לחצר שלכם.

תהליך הקמת גינה הוא תהליך שנראה מסובך, אבל אם הוא נעשה בצורה מקצועית, תקבלו פתרון מקצועי ויפה במיוחד. 

גינה פרטית מעוצבת

תגובות

מומלצים