אולה אסמיר מתחברת לשני עולמות

אולה ערביה נוצריה מחיפה מתגוררת בשכונה של יהודים ורואה בדו קיום את האופציה היחידה, עומדת להשתתף במירוץ האופניים גראן פונדו ערד ים המלח 2017

16.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אולה אסמיר מתחברת לשני עולמות

אולה אסמיר ערביה נוצריה עומדת להשתתף במירוץ האופנים גראן פונדו ערד ים המלח 2017, סיפורים מתגלגלים Gran Fondo Arad-Dead sea 2017

מרוץ האופניים גראן פונדו ה-5 יוצא לדרך בערד ים המלח ב-2-4/3 ולרגל המאורע אספנו סיפורים מדהימים וסוחפים של אנשים שמתגברים על מכשולים, שנלחמים עם הספורט בנורמות חברתיות וכאלו שעשו שינוי יוצא דופן בחייהם בזכות האופניים.

בשבילם מעלה העקרבים שבסוף המסלול הוא רק עוד אתגר לשורה רבה של הצלחות כזה הוא סיפרה של אולה אסמיר מחיפה.

אולה אסמיר רוכבת למען חופש הבחירה ודו קיום אחת המשתתפות היותר מסקרנות במרוץ האופניים גראן פונדו ערד ים המלח היא אולה אסמיר (ערביה נוצריה, 37, רווקה) אשר נולדה בגוש חלב וכיום מתגוררת בחיפה ורוכבת כאישה היחידה בקבוצה של גברים יהודיים מהקריות.

אל עולם הרכיבה נחשפה במסגרת עבודתה כרואת חשבון, כשאחד מעמיתיה סיפר לה על הרכיבות, החליטה להצטרף לקבוצת הרוכבים שמלווה אותה בארבעת השנים האחרונות.

כיום היא הבחורה היחידה בקבוצה ואינה מסתירה את העובדה כי במגזר הערבי התגובות אינן תמיד מפרגנות "אף אחד לא יתחתן איתך", הוא ביטוי שכבר שמעה יותר מפעם אחת בגלל התחביב הייחודי שלה. אבל אולה רוכבת בדרכה, מתגוררת בחיפה בשכונה של יהודים ורואה בדו קיום את האופציה היחידה.

רק דבר אחד גורם לה להתרגש ולהיעלב מהתגובות, וזה כמדברים על משפחתה, אשר לעיתים חוששת ממה שאנשים יגידו עליה ובכל זאת רואה כמה זה עושה לה טוב ומשתדלת לפרגן ככל האפשר.

זוהי הפעם הראשונה בה אולה תרכב את הגראן פונדו והיא מחכה לזה בקוצר רוח. "החלטתי לחיות בעולם שאני בוחרת להיות בו. אני אוהבת ספורט ואת החיים ומתחברת לשני העולמות", היא מספרת.

אולה אסמיר

גם השנה זה קורה, בין 2-4/3/2107 ייערך זו השנה ה-5 מרוץ Gran Fondo Arad-Dead Sea מרוץ הדגל הבינ"ל לרוכבי אופני כביש באזור ערד ים המלח, המהווה שלוחה ישראלית למסורת הרכיבה האיטלקית רבת השנים.

גם השנה עתידים לקחת חלק במרוץ מאות רוכבי כביש ישראלים לצד רוכבי כביש מקצועיים מאירופה ומארה"ב, עם צפי למעל אלף רוכבים.

האירוע מאורגן על-ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום, ומתקיים בשיתוף פעולה מלא בין חברת Gran Fondo ישראל, משרד התיירות, מועצה אזורית תמר, עיריית ערד, משרד התיירות ואיגוד האופניים בישראל.

גראן פונדו ערד-ים המלח 4/3/2017 הנו מרוץ תחרותי באורך 155 ק"מ, מתוכם 125 ק"מ במדידת זמן. המסלול כולל 1,873 מטרים של טיפוס ומשלב את הנופים פראיים של מעלה עקרבים וצומת חתרורים.

אתר האירוע: www.granfondo-deadsea.co.il

דף הפייסבוק: www.facebook.com/GranFondoDeadSea

תגובות

מומלצים