גיוס אשראי לעסק 5 המלצות חשובות

כאשר אתם נמצאים בתהליך הקמה של עסק חדש או הרצה של אחד קיים, גיוס אשראי יכול להיות עבורכם לעזר כדי להגדיל את מגבלות התקציב של העסק שלכם.

10.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גיוס אשראי לעסק 5 המלצות חשובות

בין אם מדובר בהלוואה מגורם חוץ בנקאי או מבנק, גיוס מקרנות הון או הרחבת האשראי בחשבון הקיים בבנק, יש לכם דרכים רבות להשיג את הכסף הדרוש. בכתבה הבאה תמצאו המלצות חשובות אשר יוכלו לעזור לכם לגיוס אשראי וכסף נזיל עבור המשך הפעילות העסקית שלכם.

דרכים לגיוס אשראי לעסק

לקיחת הלוואה עבור העסק שלכם מהווה את הדרך הנפוצה ביותר לגיוס אשראי לעסקים וכספים עבור פעילות עסקית. הסיבה להיותה שיטה כה נפוצה היא בזכות המהירות בה תוכלו לקבל זכאות להלוואה אותה תאלצו להחזיר בתשלומים לאחר מכן. אם תהיו מעוניינים לבקש כמות כסף אשר לא תעלה על חמישים אלף שקל, תוכלו לדעת שמדובר במטלה קלה למדי אשר לא תצריך ממכם מאמץ רב.

ישנן בארץ מספר קרנות אשר פועלות בערבות המדינה ומעניקות לכם את ההזדמנות לקבל הלוואה לעסק שלכם. הקרנות האלו הוקמו כדי לתמוך בעסקים הקטנים בארץ, הן החדשים והן עסקים פועלים. כדי לבקש זכאות להלוואה מסוג זה, תצטרכו להציג תכנית פיננסית בשם העסק. ככל שהתכנית מורחבת ומבטיחה יותר, כך יהיה יותר קל לשכנע את הפקיד כי מדובר בהחלטה נבונה.

גיוס הון מחברות השקעה גדולות עשוי לעזור לכם לקבל תמיכה וליווי עסקי לכל אורך הדרך, אך לרוב יהיה עליכם לוותר על אחוזים נכבדים מהעסק. בתור השלב הראשוני עליכם יהיה לבנות מצגת המפרטת את הרעיון הכללי של העסק, ולמה כדאי להשקיע בו.

עוד דרך לגיוס תהיה דרך אפיק מימון ההמונים אשר מתפתח בקצב מסחרר ברחבי העולם וגם בארץ. האתרים השונים יאפשרו לכם להציג את הקונספט הייחודי של העסק שלכם ולקבל ביקורות מקהל הגולשים הרחב.

אם אתם בוחרים באפשרות הזו, הקפידו לערוך סרטון תדמית מקצועי קצר באורך ממוצע של כ-60 שניות עבור המיזם שלכם, כזה שיהיה לו פוטנציאל לחשיפה ויראלית אשר תעזור לתהליך הגיוס רבות.

תוכלו לדעת שהמשימה המדוברת לא צפויה לעלות לכם בזמן יקר ערך, והקלות הצפויה תלויה מאוד בחשבונות הקיימים. אם היו לכם בעיות רבות עם החשבון והכספים בו במהלך החודשים האחרונים, ישנו סיכוי כי הבקשה שלכם לא תאושר ובמקרה זה לא יהיה מומלץ לנסות לבקש הלוואה מהבנק.

השתדלו להגיע למעמד הבקשה בצורה מרשימה ומכובדת ככל הניתן. רושם ראשוני הוא שם המשחק כאן, ואם לא יקחו אתכם ברצינות, ישנו סיכוי שהפקיד כבר עשה עשה את ההחלטה עוד לפני שהספקתם להגיש כלל את הבקשה.

נסו להרחיב וללמוד עוד על האפשרויות אשר נראות עבורכם מתאימות, כך שתוכלו להחזיק בכל הפרטים הנדרשים ולהשלים את תהליך הגיוס בדרך המהירה ביותר.

גיוס אשראי

תגובות

מומלצים