האקר שמשגע את הכלה והחתן הטריים

רגע אחרי החתונה הכלה ובעלה מותקפים בצורה קשה ע"י האקר שמשבש להם את החיים, פעם ההאקר מזדהה כגבר ופעם כאישה, מצבה של הכלה קשה מאוד.

06.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האקר שמשגע את הכלה והחתן הטריים

ההורים מתקשים לדעת מה ניתן לעשות אחרי שהגישו תלונה במשטרה ומנסים לבדוק כל קצה של חוט לנסות לדעת למה ההאקר עושה לזוג את זה.

בחורה צעירה מהכרמל שהתחתנה לצעיר מהכפר שלה, שבוע אחרי החתונה, מתחילות להגיע תמונות דרך החשבון האישי שלה, תמונות שעוצבו בפוטושופ על גופה של אחרת והופצו מטל לטל כאילו שזו היא, בינתיים התמונות הגיעו לזוג שלא הבין מאיפה זה בא לו, התחילו בבדיקה אבל התמונות המשיכו להגיע.

אותו האקר מידי פעם עולה ומדבר עם בני הזוג, פעם בתור אישה ופעם בתור גבר, השניים משתגעים ולא מצליחים לעלות על זהותו.

להתמודד בסוגיה כזו בזמן שתמונה יכולה להגיע מקצה לקצה במהירות השניה, היא מטלה שכולם נרתמו בכדי להדוף אותה, במקרים כאלה, זה בדיוק כמו שאומר הפתגם "לך תוכיח שאין לך אחות".

בשבוע שעבר התייחסנו לסוגיה ופרסמנו איך למנוע הפצת תכנים מיניים ברשת החברתית.

נערהמונעים מילדים להפיץ תכנים מיניים ברשתות החברתיות

שיתוף פעולה ע"מ למנוע עבריינות נוער ולהגביר את המודעות לחוק למניעת הטרדה מינית לפיו הפצת תוכן מיני ברשתות החברתיות ללא ידיעת המצולמים, הינה עבירה פלילית שעונשה עד 5 שנות מאסר, סרטונים

שרת המשפטים ומנכ"לית המשרד העבירו שיעור בנושא מניעת הפצת תכנים מיניים ברשתות החברתיות, השנה צפויים להתקיים כ-1400 שיעורים בבתי ספר בכל רחבי הארץ, מתוכם כ-110 שיעורים שיועברו בשפה הערבית.

לרגל השבוע הלאומי לגלישה בטוחה ברשת,  הנערך בבתי הספר ברחבי הארץ, יעבירו מאות מעובדי משרד המשפטים שיעורים בחטיבות הביניים בנושא "פרטי באופן ציבורי" העוסק במניעת עבריינות נוער ברשת.

בפרויקט לוקחים חלק גם שרת המשפטים, ח"כ איילת שקד, ומנכ"לית משרד המשפטים, עו"ד אמי פלמור, שהעבירו שיעור בתיכון ע"ש סליגסברג בירושלים.

פרויקט "פרטי באופן ציבורי" הינו שיתוף פעולה בין משרד המשפטים לבין משרד החינוך המתקיים זו השנה השלישית ברציפות, במסגרתו הוחלט על קידום תכנית חינוכית למניעת הפצת תכנים מיניים ברשת האינטרנט.

במסגרת השיעורים ינהלו עובדי משרד המשפטים שיח על הגבול שבין שיתוף מידע לבין פגיעה בפרטיות, וידונו עם התלמידים במשמעויות המוסריות ובהשלכות הפליליות של הפצת תכנים מיניים ברשתות החברתיות.

נערותבמרכז היוזמה, עומד המאמץ למנוע עבריינות נוער ולהגביר את המודעות לתיקון מס' 10 לחוק למניעת הטרדה מינית, לפיו הפצת תוכן בעל אופי מיני ברשתות החברתיות, ללא ידיעת המצולמים, הינה עבירה פלילית שעונשה עד 5 שנות מאסר.

הפרויקט מהווה חלק מכלל הפעילויות בשבוע הלאומי לגלישה בטוחה, המוקדש לקידום נורמות התנהגות ראויות ברשת, העלאת המודעות לסיכונים והקניית כלים טכנולוגיים והתנהגותיים מתאימים לגלישה בטוחה.

שרת המשפטים, איילת שקד: "הרשתות החברתיות מספקות שלל הזדמנויות חדשות לתקשורת חברתית, אך מביאות עימן גם אתגרים חדשים כגון חדירה לפרטיות ו-"שיימינג". חינוך והדרכה לשימוש מושכל ונבון ברשתות החברתיות מהווה כלי הכרחי להסברת הסכנות הטמונות בהן. יוזמה זו,  שזו השנה השלישית שלה, לצד המשך הסבה באפיקים נוספים, תשפר את המודעות בנושא ותמנע תופעות לא רצויות במרחב הוירטואלי. אני גאה ביוזמה הזו ונרגשת לעמוד בפני תלמידי התיכון ולהסביר להם על החשיבות של צנעת הפרט ועל הסכנות הטמונות ברשת".
 
מנכ"לית משרד המשפטים, אמי פלמור: "פעילות ההסברה לבני נוער בתחום מניעת הפצת תכנים מיניים היא חלק מפעילות המשלבת בין הפן המקצועי של משרד המשפטים לבין הרצון לתרום לחברה ולקהילה בדרכים נוספות. תיקון החוק למניעת הטרדה מינית אמנם קובע כי הפצת תוכן מיני ללא ידיעת הגורם המצולם הינה עבירת פלילית.  עם זאת, בנוגע לבני נוער, גישת משרד המשפטים היא להעלות מודעות ולנסות למנוע את ביצוע העבירה בקרב גילאים אלה, מתוך תפיסת המשרד כמשרד חברתי הפועל במגוון כלים כדי לצמצם את החוויה הקשה של ההליך הפלילי בגיל צעיר. אני רואה ערך מיוחד בכניסה של משרתי ציבור לכיתות במגוון רחב של קהילות וזרמי חינוך בכל רחבי הארץ".

תשדירי הסברה שהפיק משרד המשפטים באמצעות לפ"מ

 {YouTubeVideo id=KjtC7hbeWH8}

 {YouTubeVideo id=kradj7ay9S8}

תגובות

מומלצים