זוהרים לחתונה

אם אתם רוצים להאיר את רחבת הריקודים שלכם באביזרים מדליקים וליצור אווירה שמשדרת המון שמחה וכייף, זוהרים לחתונה היא בדיוק האטרקציה שתעשה עבורכם את העבודה.

04.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
זוהרים לחתונה

אין חתונה שלא מתאים לשלב בה זוהרים אשר יהפכו את האירוע לשמח במיוחד. זהו גימיק שמתאים לשימוש לכל הגילאים. משקפיים מהבהבים, צמידים זוהרים או כובעים זוהרים באולטרה בהכרח יעשו שמח לכל המשתתפים בחתונה שלכם. בנוסף לכך, הזוג המתחתן יוכל לתעד את הרגעים השמחים באמצעות תמונות מגניבות וצבעוניות במיוחד. גם האורחים שלכם יצאו עם מזכרת מקורית מהאירוע.

איך לבחור זוהרים לאירוע שלכם?

מתלבטים בבחירת סוג הזוהרים לחתונה שלכם? אין זה מפתיע, משום שקיים מגוון רחב מאוד של הזוהרים בתחום האטרקציות לאירועים. מצד אחד אתם מעוניינים להעניק לאירוע שלכם אווירה כייפית וצבעונית, יחד עם זאת תרצו לא להפוך את החתונה למסיבה זולה. לפני בחירת הזוהרים שאלו את עצמכם האם האטרקציה הזו מתאימה לקהל המוזמנים שלכם ולאופי האירוע. לא תשלבו שרשראות הוואי זוהרות או פפיונים בצבעים זרחניים בחתונה יוקרתית, אולם חתונה מודרנית או רומנטית תראה מצוין כאשר האורחים שלכם יסתובבו עם אביזרים נוצצים.

זוהרים - המזכרת האולטימטיבית לחתונה שלכם

זוהרים הם לא רק גימיק לחתונה, הם גם מזכרת מעולה למשתתפים באירוע שלכם. מזכרות היום הן המילה האחרונה באירועים, ואם האורחים שלכם יצאו בידיים ריקות מהארוע, הם עלולים לפרש זאת כתשומת לב לא מספקת לאורחים ואף זלזול כלפי המשתתפים באירוע. האורחים שלכם באו לחגוג יחד אתכם את היום המאושר בחייכם, השקיעו בהופעה שלהם ואולי אף ויתרו על חלק מהמשימות היומיות שלהם על מנת לכבד אתכם בשמחתכם. חלוקת מזכרות לאורחים מבשרת מצד אחד על הוקרת תודה למשתתפים על זה שבאו, ומאידך מתירה את האורחים עם מזכרת מוחשית בידיים. אחרי השקעה כספית לא מבוטלת בארגון האירוע, הזוהרים יהוו הוצאה שולית אל מול ההפקה של האירוע. זוהרים לחתונה הם המתנה האמיתית שנשארת פיזית אצל האורחים ומזכירה להם את השמחה ואת האירוע כל פעם שנעשה בהם שימוש חוזר.

סוגי זוהרים

כל זוג שמתכנן אירוע חתונה מעוניין להעניק לו אופי אישי, ובמקביל גם להנעים את שהותם של האורחים באירוע. אחת מהדרכים הבולטות ביותר לייחד את האירוע היא באמצעות בחירת אטרקציה מתאימה. זוהרים לחתונה משתלבים יפה בכל שלבי החתונה, אך נהוג לחלק אותם ברחבת הריקודים על מנת להעצים את חווית המשתתפים ולהעשיר את החתונה בשמחה. תוכלו לחלק תכשיטים זוהרים לאורחים כגון צמידים זוהרים, שרשראות הוואי וטבעות, כובעים זוהרים באולטרה, משקפיים, קשתות ועוד. ואם תרצו להרשים עוד יותר את המשתתפים שלכם תוכלו להזמין בלונים זוהרים לרחבת הריקודים או לחופה.

כמה זה עולה?

המחיר של הזוהרים אל מול ההפקה הכוללת של החתונה הינו שולי. למעשה, כל אחד יכול להזמין זוהרים לאירוע שלו. רוב האביזרים מתחילים בעלות מזערית של מספר אגורות בלבד,  ויכולים להגיע למספר שקלים ליחידת מוצר. ככלל, ככל שתזמינו כמות גדולה של אביזרים, כך המחיר ליחידה יקטן. כמו כן, קיימת אפשרות להזמין חבילות מוכנות של הזוהרים לחתונה לפי מספר המשתתפים באירוע במחיר משתלם. זוהרים, הם דרך מצוינת להפוך את רחבת הריקודים שלכם לצבעונית בלי להוציא הרבה כסף.

זוהרים

תגובות

מומלצים