אולי נפלתם קורבן לידי סיון

נשים או גברים שרכשו באופן ישיר או עקיף תכשירי הרזיה "סלים אקסטרים" מבחורה שהזדהתה בפייסבוק או ברשת  בשם "סיון", שימו לב, הכדורים עלולים לגרום התקפי פסיכוזה ואף למוות.

17.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אולי נפלתם קורבן לידי סיון

במבצע משותף של צוות האגף לאכיפה ופיקוח של משרד הבריאות יחד עם יחידת ההונאה של משטרת מחוז תל-אביב נחשפה רשת למכירת כדורי הרזייה מזוייפים ומסוכנים מסוג "סלים אקסטרים". 

הרשת פעלה בעיקר באזור תל-אביב והופעלה על ידי בחורה שהשתמשה בשם בדוי בפייסבוק וכנתה עצמה בשם "סיון". הכדורים הוברחו לארץ מחו"ל .

"סיון" נהגה בחשדנות כלפי אנשים שרצו לרכוש את הכדורים ,הכדורים הובאו ללקוחות על ידי שליח , שהיה הבודל בין הלקוח ל"סיון".

עובדי האגף לאכיפה ופיקוח אספו ראיות בעניין והגישו תלונה במשטרה. אתמול עצרו שוטרי יחידת ההונאה של משטרת תל אביב את השליח שברשותו אריזה של "סלים  אקסטרים" לאחר מכן אותרה "סיון". נערך חיפוש בדירתה  בבת ים  ונתפס  15 אריזות של סלים אקסטרים" טלפונים  סלולריים, ומסמכים  שונים .  שלכאורה  קושרים  את  החשודה  למכירה .

"סיון" והשליח  נחקרו  אתמול  בערב  ביחידת  ההונאה  במשטרת  תל-אביב  והכחישו קשר למכירות  ,בתום  חקירתם  שוחררו  השניים למעצר בית.

נשים או גברים שרכשו  באופן ישיר או עקיף תכשירי הרזיה "סלים אקסטרים" מבחורה שהזדהתה בפייסבוק או ברשת  בשם "סיון" וכתוצאה משימוש בתכשירים  אלה  חוו תופעות לוואי, מתבקשים לפנות ליחידת ההונאה במשטרת תל-אביב או לאגף אכיפה ופיקוח במשרד הבריאות במייל modiin@MOH.GOV.IL.
 
 
משרד הבריאות פרסם בעבר אזהרה משימוש בתכשירי הרזיה מסוג "סלים אקסטרים" וחוזר  ומזהיר מפני שימוש  בתכשיר זה שמשווק כתכשיר טבעי להרזיה אך בפועל מכיל  חומר תרופתי מסוכן  בשם  סיבוטרמין, שעלול לגרום לתופעות לוואי מסוכנות הכוללות תופעות לוואי קרדיווסקולריות, חרדות, התקפי פסיכוזה ועלולים לגרום אף למוות.

 

התרופה

תגובות

מומלצים