מדוע חשוב לכם לצפות בסרטון?

להמחיש את הרצון והחובה של כל אחד ואחת  להכיר טוב את מה שהולך בסביבה הקרובה והמחויבות של כולם לשמור אותה נקייה ואיכותית למען העתיד של כולם.

17.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מדוע חשוב  לכם לצפות בסרטון?

באירוע קהילה מיוחד לעמותת איכפת לי מהכרמל נקי שמטפלת בכל נושא איכות הסביבה וטיפול במפגעים בכלל ופניות של התושבים בפרט, הוצגו עיקרי הפעילויות של חברי העמותה בראשות היו"ר ענן נסראלדין ומזכיר העמותה והחבר הפעיל סאלח נסראלדין.

בנוסף היה חלק לרביע חלבי, שגם הוא חבר העמותה וידוע בהתנדבותו ותרומתו המיוחדת לחברה ברוב ימי השנה, כולל עבודה הירואית וגדולה בבתי הספר ועידוד התלמידים להתנדב ולתרום לחברה דרך הרצאות שמועברות בצורה מופשטת ומעניינת.

רביע דיבר בארוע העמותה, על חשיבות רוח ההתנדבות, על ידי סיפור מיוחד שממחיש את העניין.

כמו כן  באירוע שהתקיים במרכז נדא בנוכוחות קהל רב מכלל רבדי החברה, שיח'ים צעירים ונשים, קיבלו כמה אנשים מתנה מיוחדת בהקדשת העמותה כהוקרה על תרומתם לעמותת איכפת לי מהכרמל נקי ולחברה בסביבתנו.

מתנה קיבלו, רביע בסיס, שפיק בדרייה, ענת בסיס נסראלדין כנציגת בנק פועלים, אייל חלבי שהפיק סרטון מיוחד לעמותה ושהושק באירוע והיה גולת הכותרת בערב וזכה לשבחים רבים מהנוכחים באותו ערב קסום.

עמותת אכפת לי מהכרמל

לבסוף הובהר שהעמותה ממשיכה בפעילות העניפה והמגוונת לה, גם בשטח וגם בבתי הספר וכן סוכם שהעמותה מאמצת ומחבקת את קבוצת הנוער המצליחה  של הפועל דאלית אל כרמל בכדורגל, כשניצים מהקבוצה כיבדו את הערב בנוכחותם, והם ספא חלבי, עלאא חלבי והשחקן המהולל והמיוחד סאמר פחמאווי.

באותה הזדמנות סוכם שבקרוב יהיה שיתוף פעולה עם העמותה מטעם הקבוצה במישורים שונים.

יש לציין לשבח את סלמאן עוואד שמחבק ומארח את עמותת איכפת לי מהכרמל נקי בכל אירוע וישיבה במרכז נדא, שהוא עומד בראשו ומתפעל בו את נכי דליית אל כרמל, בצורה נהדרת מעוררת כבוד.

 {YouTubeVideo id=P8XxB1oEq9g}

תגובות

מומלצים