שירותי אינסטלציה בהזמנת ביובית

אף יום הוא לא יום טוב לבעיות אינסטלציה, מעבר לריח הלא נעים נלווה גם כאב ראש באשר לאופן ההתמודדות ודרכי הפעולה.

15.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שירותי אינסטלציה בהזמנת ביובית

כשסתימה נוצרת לחץ המים עולה ומי הביוב עולים על גדותיהם, זו חוויה לא נעימה מבחינה אסטתית הכוללת כתמים ובעיקר ריחות חריפים אולם חשוב יותר לדעת שמי הביוב מסוכנים מבחינה הגיינית ובריאותית ולכן חשוב מאוד לטפל בבעיה בהקדם המיידי.

קיימים חיידקים וטפילים רבים במי הביוב שמושכים מחלות וזיהומים. מומלץ לפנות ולהתייעץ עם אינסטלטור כדי שזה יוכל להעריך דרך הטלפון האם מדובר בסתימה פשוטה (רלוונטי בעיקר כשמדובר בבתים פרטיים או בדירות) או בסתימה יותר רצינית הדורשת הזמנת ביובית.

מהי ביובית?

ביובית היא מיכל אגירה גדול ובעל משקל רב, המשולב עם מערכות מתקדמות של מנועי וואקום לפתיחת סתימות ו/או שאיבת נוזלים שונים ומנוע לחץ לפתיחת סתימות וניקוי צנרות שונות. הביובית מותקנת על גבי משאית שמשנעת אותה ממקום למקום ובכך מעניקה את הזמינות למקומות ואתגרים שונים. הביובית מיועדת לתת פתרונות בבתי דירות או בתים פרטיים רק לאחר שנמצא כי מדובר בסתימה או בעיית אינסטלציה מורכבת הדורשת מיכון יותר משמעותי ולכן יש לבחון מול החברה ממנה מזמינים את השירות האם היא נדרשת. חשוב גם לוודא שהביובית מצוידת בציוד הנדרש כדי לתת מענה וורסטילי באם יתגלו מספר בעיות, למשל שיש לה יכולת של שאיבת נוזלים וגם יצירת לחץ מים לשטיפה, כלים נוספים לטיפול בבורות ספיגה ויכולת לחיתוך וסילוק שורשי עץ (בהתאם לצורך).

אילו שירותי אינסטלציה ניתנים בהזמנת ביובית?

יתרונות מגוונים מעניקה ביובית, עיקר חוזקה הוא במגוון הרחב של דרישות עליהם היא נותנת מענה. מעבר למענה הבסיס של פתיחת סתימות בבתים ודירות, בהנחה ואינסטלטור לא מספיק, (אם על ידי שאיבה או יצירת לחץ מים) במינימום זמן ובאופן יסודי המבטיח שקט לתקופה ארוכה, קיים שימוש רב בביובית גם בתעשייה – שאיבת שפכים ובורות שמן או מפרדי שמנים ופינויים לאתרים מורשים, פינוי פסולת נוזלים ודלקים לאתרי הטמנה, שטיפה של צנרת רחבה וגדולה באמצעות לחץ מים בעוצמה גבוהה מאוד ובכך שמירת איכות תפקוד הצנרת וסילוק חסמים, שאיבת מי ביוב ופינוי לאתר פינוי שפכים, שאיבת מים כתוצאה מהצפות, מים שהצטברו במקלטים או במרתף, מים שהצטברו בפירי מעליות, פינוי חניוני מכוניות מוצפים, שירותי ביובית כוללים גם חיתוך שורשים של עצים שחודרים לצנרת הביוב ויוצרים חסמים לתנועת המים – השורשים יכולים להפוך לבעיה חוזרת שעולה הרבה כסף אלא אם פונים לאנשי מקצוע בעלי חומרים שמונעים הישנות של צמיחת השורשים לתוך הצנרת.

חשוב לוודא שמזמינים שירות של איש מקצוע אמין או חברה אמינה – אפשר לקבל חוות דעת ע"י תגובות ורשמים של לקוחות אחרים באינטרנט. אחת האינדיקציות לחברה מקצועית ותקדמת היא שימוש בצילום קווי ביוב – טכנולוגיה שמאפשרת לאבחן בקלות ומהירות את הבעי ובכך להתאים את התעריף בצורה המדויקת.

המלצות ביובית לפי אזורים

• מידע ומחירי שאיבת ביוב בחולון

• שאיבת ביוב בנתניה והסביבה

• פתרונות אינסטלציה בחיפה

שירותי אינסטלציה

תגובות

מומלצים