חוזה הובלת דירה למזעור נזקים

הדירה החדשה שלכם מוכנה סוף סוף. חברת הניקיון סיימה שם אף היא את מלאכתה ואפילו הדברה כבר עשיתם.

07.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חוזה הובלת דירה למזעור נזקים

אתם מצפים לרגע בו תגיעו ותתאקלמו בבית החדש שלכם. ארזתם כבר את הבית, סיכמתם עם חברת ההובלות על יום ועל שעה ו - אתם מחכים...מחכים, אך החברה לא מגיעה.

מתכוננים ליום הובלת הדירה? מה עושים כדי שלא תיקלעו לסיטואציה מעצבנת שכזו?

חותמים חוזה הובלת דירה למזעור נזקים

כאשר בוחרים בחברת ההובלות כדאי לשים לב לכל הפרטים הקטנים כדי שתקבלו את השרות המושלם ולא תצאו עם נזקים מכל הסיפור. בחוזה תגיעו להסכם כתוב עם חברת ההובלה בדבר היום והשעה המדויקים שהחברה מתחייבת להגיע ולעמוד בזמנים הללו. כדאי מאוד להוסיף סעיף מיוחד בו החברה מתחייבת על תשלום של קנס במקרה שהיא לא תעמוד בזמנים. מלבד זה יש לחתום חוזה על מה יקרה במקרה של נזק כלשהו לרכוש. כאשר מטלטלים תכולה של דירה עשוי להיגרם נזק ברמה כזו או אחרת לרהיטים השונים או למוצרי החשמל. יהיה לכם ממש לא נעים לגלות לאחר מעבר הדירה שמכונת הכביסה לא פועלת או שהרהיטים נשרטו או התעקמו. ברגע שאתם חותמים על חוזה הובלת דירה למזעור נזקים אתם בעצם מבטחים את התכולה שלכם. לכן, אל תוותרו על כך.

מה יכלול החוזה?

יום ושעה בחוזה יש לשים דגש על מספר דברים. ראשית כפי שכבר כתבנו למעלה, ענין הדיוק בזמנים. החברה אמורה להתחייב להגיע בזמן. כאן נוסיף שכדי שהחברה אכן תוכל להגיע אליכם בזמן, כדאי לכם לתפוס את ההובלה הראשונה לאותו יום. כך לא יהיו תירוצים וסיבות לאיחור בגלל הובלה קודמת שהתעכבה ונמשכה מעבר לזמן הרצוי.

פירוט התכולה יש לפרט מה התכולה המדויקת אותו סיכמתם ביניכם שהחברה תשנע עבורכם. אל תפספסו שום דבר. השקיעו זמן ומחשבה ופרטו הכול. יש חברות שיסייעו לכם עם רשימות מוכנות בהם תצטרכו לסמן מה הכנסתם ומה לא. הפרוט אמור לכלול כל פריט ופריט מהקטן ועד הגדול.

פירוט התנאים הטכניים בחוזה יש לפרט את כל הפרטים הרלוונטיים למעבר הדירה. כמו מאיזה קומה יש להוריד את החפצים ולאיזה קומה ביעד החדש יש להעלות אותם. האם יש מעלית בכל אחת מהדירות. האם ישנה חניה צמודה לבניין או שהסבלים ייאלצו לטלטל את החפצים מרחקים גדולים. כמו כן יש לציין האם יהיה צורך בשימוש במנוף וכמה זה יעלה. יש לפרט מה כולל השרות. האם גם שירותי האריזה נמצאים ברשימה. האם הם יפרקו את הרהיטים וירכיבו אותם מחדש ביעד החדש. בקיצור, את כל הפרטים הרלוונטיים מבלי לדלג על שום פרט. אם אתם חדשים בתחום הזה, התייעצו עם אנשים שמבינים בזה והתנסו במעבר דירה.

החפצים שלכם יקרים מידי מכדי לזלזל בהם. לכן, הקדישו זמן לחוזה ואל תוותרו על שום פרט!
למידע נוסף וקבלת מחיר מוזל עבור ההובלה הקרובה בקרו באתר A הובלות

 

חוזה הובלות

תגובות

מומלצים