הקלטת שיחות בסמארטפון באמצעות מכשיר הקלטה ייעודי

בעקבות העובדה שאנחנו מבצעים היום שיחות דרך המכשיר הנייד שלנו לכל מקום בעולם ובזמינות קלה בצורה בלתי נתפסת, החשיבות להקלטות השיחות האלו עולה ועולה.

04.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הקלטת שיחות בסמארטפון באמצעות מכשיר הקלטה ייעודי

הסיבות השונות להקלטת השיחות כלל לא חשובות, משום שהן יכולות להיות שוליות וחסרות חשיבות לחלוטין, אך שיטת ההקלטה היא כמובן השאלה הגדולה כאן.

בעוד ישנן אפליקציות אשר מנסות להקליט את כל השיחות שלנו במערכת האנדרואיד הפתוחה, ומכשירי האייפון נותרים ללא אפשרות משתלמת לעשות זאת, מכשיר הקלטה לסמארטפון מציע פתרון כולל ושלם להקלטה נוחה ופשוטה לכל מכשיר, בין אם מדובר בהקלטת שיחה באייפון או הקלטת שיחות באנדרואיד.

הקלטת שיחות בסמארטפון איך עושים את זה?

המון פעמים נשאלת השאלה איך להקליט שיחה באייפון והפתרון לא בושש להגיע. בעזרת מכשיר הקלטה ייעודי אוניברסלי, אשר יכול להתאים גם למכשירי אייפון וגם למכשירי אנדרואיד, יש לנו אפשרות להקליט כל שיחה יוצאת או נכנסת בקלות רבה. כל מה שעלינו לעשות הוא לחבר את המכשיר לשקע האוזניה, להפעיל את ההקלטה בעזרת המתג הייעודי וכך נקליט את השיחות שנרצה על גבי כרטיס הזיכרון אשר מובנה במכשיר, ולאחר מכן נוכל לחבר אותו למחשב וליהנות מההקלטה באיכות גבוהה.

בנוסף, יכול המכשיר לשמש בתור מכשיר הקלטה רגיל בחדר או בחוץ והוא פועל באמצעות סוללת ליתיום נטענת כמו במכשיר הסלולרי שלכם, אשר מספקת לנו אורך חיי סוללה של עד כ-20 שעות. כרטיס הזיכרון המובנה במכשיר עומד על 4 ג'יגה ועד 144 שעות הקלטה רצופות.

החיבור למחשב נעשה דרך חיבור USB2 מהיר, זמן הטעינה עומד על כשעתיים וחצי והמכשיר מגיע גם עם שלט רחוק לנוחות המירבית, ואוזניות ברמה גבוהה.

למה כדאי להשתמש במכשיר הקלטה לאייפון או לאנדרואיד?

מכשירי האנדרואיד אמנם מציעים לנו אפליקציות להקלטה בתוך המכשיר, מה שמסתמן כפיתרון זול אמנם, אך מדובר באפשרות אשר מומלצת לשימוש חובבני ולא מומלץ לאלו אשר עובדים ומסתמכים על ההקלטות האלו, במיוחד כאשר מדובר על הקלטות עם חשיבות רבה. אפליקציות ההקלטה על גבי המכשיר יכולות להיקטע באמצע ההקלטה כאשר נכנסת שיחה חדשה או התרעה מאחת האפליקציות המותקנות במערכת, מה שיכול להרוס את רצף ההקלטה ולהפוך אותה ללא קבילה ולא רלוונטית. שימו לב שהאפשרות הזו קיימת רק למשתמשי מכשירי אנדרואיד ולא מאפשרת הקלטת שיחה באייפון.

בעת שאנחנו מנסים לדבר בטלפון עם נציגי שירות בחברות הגדולות, נוכל לשים לב שהם יציינו שהשיחה עשויה להיות מוקלטת. עד לפני שנים לא רבות, לא הייתה לחברות האלו את האפשרות לבצע את ההקלטות, והיום יש להן את האפשרות לדעת את כל הפרטים של כל מקרה, מה שיכול לחסוך טרחה רבה, משפטית או שירותית, או אפילו אם זה רק כדי לתת לחברים שלכם להקשיב למה הם אמרו בזמן ויכוח או שהיו שיכורים, הקלטת השיחות יכולה לעזור לכם רבות.

 

החשיבות להקלטות השיחות

תגובות

מומלצים