קמה מועצה ציבורית לספורט בעוספיה

וגיה כינס את ראשי מועדוני הספורט והודיע להם על התקציב שגויס למטרת בניית מגרש ומתקנים חדשים, וגיה ביקש מהנוכחים לשמש מועצה לספורט, וגיה גם התייחס לכביש עוקף.

08.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קמה מועצה ציבורית לספורט בעוספיה

מנהלים ובעלים של כל ענפי הספורט שהגיעו למועצה המקומית עוספיה לפגישה עם ראש המועצה וגיה כיוף לא חשבו שברגע יהפכו למקבלי החלטות, בעניין התקציב שגויס למטרת חיזוק מתקני הספורט בעוספיה.

יש לציין שמנהל אגף הספורט במועצה חסן דבור, עם העובדים במגרשים ובאולמות כולל בתי הספר, גם הם יהיו שותפים בהחלטות שיתקבלו לגבי השקעת הכספים ואיפה יושקעו.

ראש המועצה וגיה כיוף הודיע למועצה על גיוס סכום של 4.5 מיליון ₪ ועוד 500 אלף ₪, לבניית מגרש סנטטי, וגיה פנה לכל הנוכחים וביקש לקבל את דעתם בעניין מה עדיף קודם ובמה צריך להשקיע את הכסף שגויס למטרה זו.

וגיה הודיע לראשי המועדונים שבשל הנסיבות בהן נמצאת המועצה, ללא חברי מועצה, הוא קורא למובילי הספורט על כל הענפים, להיות חלק מההחלטות שיתקבלו.

חשוב להבהיר שכל העוסקים בספורט משתמשים במתקנים של המועצה המקומית, אם זה במגרש הכדורגל או באולמות השונים, ללא כל תשלום, היחיד שלא משתמש במתקני המועצה נדים קבלאן הבעלים של מועדון ZEN לאמנויות הלחימה.

וגיה ניסה להבהיר שמגרש הכדורגל של עוספיה מחוץ לגבולות הכפר וחשמל לא ניתן לחבר בשלב הזה עד להסדרת העניין, לאור התנגדות הקרן קיימת לישראל והירוקים "שאף אחד לא יספר לכם אחרת, אנחנו במועצה הצבנו גנרטור במקום זמנית ופועלים לחיבור המגרש לחשמל בהקדם האפשרי".

וגיה התייחס לחשיבות כביש עוקף כפרים כמתבקש בדחיפות רבה והוסיף:"לא יתכן שאנשים שחוזרים הביתה נתקעים בפקק למשך הרבה זמן, חשוב להבין שמספר הרכבים הגדול במדינה נמצא בעוספיה ודאלית אל כרמל ואחרי זה בבאקה אלגרביה ורק בשל העובדה הזו חשוב לתכנן ולחשוב על חלופה מידית"

לדברים בסרטון כולל הצגת הנוכחים שהיו במקום, למפגש הצטרפה מבית ספר דתי אלאשארק לוזאן.

 

{YouTubeVideo id=rWIPoyYFMbw}

מועצת הספורט בעוספיה

תגובות

7. عسفيا לפני 7 שנים
حلو عنو
6. רמי לפני 7 שנים
כל הכבוד
5. אמיתי לפני 7 שנים
לחברי המועצה
4. ספורטאי לפני 7 שנים
אין לזלזל בזה
3. תושב עספיא לפני 7 שנים
כל הכבוד וגיה מרויד לך כובע
2. עספיא לפני 7 שנים
צעד מבורך
1. ראש לפני 7 שנים
זה הצעד הנכון ביותר

מומלצים