השקעת המיליונים שהלכה לטמיון

מיליון מאתיים אלף ש"ח לא הספיקו לשיפוץ אולם הספורט קופטאן בדליה, תכנון לקוי גורם עוול ופגיעה בתלמידים, מעל שנה וחצי אין אולם ספורט, עאמר:"כל עוד אין הרשאה תקציבית לא יכולים לצאת למכרז".

17.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השקעת המיליונים שהלכה לטמיון

גם בשנת הלימודים שחלפה ובשנה הנוכחית תלמידי בית ספר קופטאן בדאלית אל כרמל לא יכולים לקיים פעילות ספורטיבית, כי האולם של הפיס ממשיך להיות מושבת בגלל חוסר בתקציב, מי שתכנן את התחלת העבודה לא ידע לעשות אומדן נכון.

בשנים האחרונות מחלקת ההנדסה לא מתפקדת או בגלל העומס המרבי היא קורסת, דבר שגורם להוצאות גדולות שהיה ניתן להימנע מהם.

כשנכנסים פנימה לאולם ספורט הפיס בצמוד לחט"ב קופטאן, אז מקבלים שוק, אולם הרוס, חצי עבודה מבוצעת, החצי השני לא קיים, כל העבודות שבוצעו לפני שנה וחצי כבר צריך להחליף חצי תקרה שהולכת ומתפרקת, ממש כואב הלב על המצב הזה.

אולם ספורט

חבר המועצה עאמר חסיסי מחזיק תיק הספורט, אומר לנו בתגובה: "לגבי שיפוץ אולם הספורט ההרשאה היתה מיליון ומאתיים ₪, זה הולך לפי מספר שלבים, שלב ראשון היה מיליון ו-200 אלף ₪, אז ביקשנו עוד תוספת כמו שיפוץ גג פרקט ועוד, אישרו לנו ואז יצא מכרז עוד פעם, עוד 700 אלף ש"ח הוספו לסכום".

עאמר: "שלב א' הושלם והוגש חשבון וכעת שלב ב זה היה תב"רים שהצבענו עליהם אחרי זה יוצא המכרז, שלוקח זמן להכין אותו, יש קבלן שזכה והוא ממשיך גם בשלב ב' ".

אולם ספורט

עאמר: "הגשנו למשרד הפיס בקשה לשקם את האולם, הסתיים שלב א ואז הגשנו בקשה להשלים את האולם שלב ב', הקבלן שביצע את העבודה ממשיך בעבודה, אנחנו חייבים להוציא מכרז, כל עוד אין הרשאה תקציבית לא יכולים לצאת למכרז, זה עניין של תהליך, האולם היה הרוס ואנחנו משקמים אותו".

כך דברים מתנהלים במועצת דאלית אל כרמל, שמשקיעה כספים ללא תכנון, התוצאה אומרת הכל, בינתיים מעל 400 תלמידים אין להם שטח לקיים את פעילות הספורט.

בזמן שהמועצה תכננה ופרסמה שהם עושים ומשקמים, לפחות היו בודקים אם האומדן מספיק לכל העבודה ולא להשבית אולם כז,ה שמאוד חיוני לתלמידים.

אולם ספורט

תגובות

12. אחמדי לפני 7 שנים
לעזור לחברים מה הבעיה
11. דליה לפני 7 שנים
מפחיד מאוד
10. עיספאווי לפני 7 שנים
סלחנים מדי בציבור
9. בחור יודע לפני 7 שנים
רפיק מסוכן לדליה
8. חלבי לפני 7 שנים
חבל
7. קבלן ויודע דבר לפני 7 שנים
שחיתות בשמה
6. ע לפני 7 שנים
רפיק
5. חסיסי לפני 7 שנים
עדיף שעאמר ילך לישון
4. חלבי לפני 7 שנים
אין להם אלוהים
3. אמיר לפני 7 שנים
דליה
2. חסון לפני 7 שנים
צריך להחליף קבלן
1. אבא לפני 7 שנים
דבר כואב מאוד

מומלצים