לבחור ועד הורים ישובי חזק בדליה

לאור השיחה התוקפת של ראש מועצת דליה רפיק חלבי ליו"ר ועד הורים ישובי בדליה, רביע חלבי היו"ר החליט לקיים חוזר מנכ"ל ולהכריז על בחירות.

26.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לבחור ועד הורים ישובי חזק בדליה

לאורך כל הדרך יו"ר ועד הורים ישובי נבחרים ומתחלפים, ברובם עוסקים כקבלני שיפוצים ולא מעבר, אף אחד מהועדים עד היום לא התעסק או השפיע על התוכן, איכות המורים המלמדים בבתי הספר בישוב ובמיוחד איכות החוגים שמונחתים ע"י לשכת ראש המועצה ומרכז תרבות והקבלנים השונים ועוד.

מצב בתי הספר בכפר לא טוב, ללא הישגים, ילדי היסודי חלשים מאוד, בחט"ב רוב התלמידים חלשים, מורים ללא מוטיבציה וכאשר בא מנהל ודורש איכות מוצא חצי כפר נגדו, כל זה והועד היישובי לא היה לו השפעה עליו, למרות שהם הכוח שאמור להגן על התלמידים.

ההקלטה שנחשפה מישיבת ועד הורים עם ראש המועצה אומרת הכל, רפיק חלבי מוביל אותה להתקפה וכל זה בגלל שרביע חלבי ביקש דוחות תקציביים מעתיד כולל תוכנית עבודה.

רביע ביקש לדעת מה קורה בחט"ב ומה קרה עם דליה נסר אלדין ומצא את עצמו במשפט מול רפיק שרק תוקף ותוקף את רביע שאמר שרשת עתיד כושלת.

לפני כניסת המועצה הנוכחית יצאו חלק מועד ההורים הישובי לבית המשפט והצליחו להביא שינוי בסגנון מיון התלמידים כנגד החלטת המועצה לשעבר, מאז כניסת המועצה הנוכחית הכל התדרדר והועד הנוכחי דרש ודרש וקיבל בתמורה דיבורים ועוד דיבורים.

עכשיו לאחר שהופץ אודיו של רפיק חלבי מדבר בזלזול נגד היו"ר רביע חלבי והדברים שנאמרו בישיבה שהייתה אמורה להיות סגורה, רביע הגיע למסקנה שאסור לו להישאר בתפקיד היו"ר. נודע לנו שעל רביע הופעל לחץ ע"י משפחתו הפרטית שלא צריך להישאר בתפקיד.

יש לציין שלרביע היה חזון טוב מכובד ונתן לילדים במה חזקה בתקשורת ובמגרשי הכדורגל.

למכתב שהפיץ הועד שהגיע לידנו בדרך לא דרך מאחר והם מנסים להסתיר אותו מעיני ההורים שרוצים להתמודד.

 

המכתב

תגובות

5. חלבי לפני 8 שנים
ראש מועצה שמבייש את עצמו
4. אבג לפני 8 שנים
123
3. דליה לפני 8 שנים
רפיק הרס את החינך והועד חלש ופחדנים
2. מבין עניין לפני 8 שנים
50/50
1. אבא לפני 8 שנים
חייב להיות אחרת

מומלצים