רב סרן לוטפי חרב:"יש לנו צעירים איכותיים"

לוטפי חרב מפקד המרחב הדרוזי והצ'רקסי במנהל אוכלוסיות בעכו שתפקידו ללוות את הנוער מהמגזרים הדרוזים והצ'רקסים עד לשלב גיוסם לצבא, מדובר על נוער ששואף ללמוד יותר.

26.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רב סרן לוטפי חרב:"יש לנו צעירים איכותיים"

לוטפי חרב שגדל בצה"ל עד להיותו מפקד מוביל את בני הנוער למקום הנכון, מזהה את הדברים ועוזר לצעירים להשתלב בצבא בצורה הנכונה למען הצלחתם.

לוטפי:"אנחנו במרחב הדרוזי צ'רקסי נמצאים בזמנים מהטובים שהיו בהכנה לצה"ל, יש לנו נוער איכותי וצריך לתת לו את החשיפה הנכונה, לחילות בצבא ולמקצועות המתאימים להם, אני מופתע כל פעם מחדש מהיכולות שמפגינים הצעירים שלנו".

לוטפי:"בשנה האחרונה היו הרבה מיזמים חדשים במכינה הקדם צבאית ושתי המכינות שנכנסו למעגל של המגזר שלנו, מחלקת הסייבר עתודה ומכינות קדם צבאיות, את השילוב היפה ביחידות הצבא, שהמטרה שיצליחו יפה במסגרות בהם משולבים, זה עוזר לכל הצדדים".

לוטפי:"אנחנו נמצאים בימים אלו בשיא התהליך של מיון המתגייסים לעתודה אקדמית, ב3 השנים האחרונות נרשמה עלייה יפה בקרב המתגייסים שהתקבלו ללמוד, בימים הקרובים נדע לסכם את הנתונים של השנה הנוכחית בקרב המתגייסים לעתודה, מה שיפה לראות שהצעירים הולכים ומתחרים על מסלולים איכותיים נבחרים, הרוב מתחרה כמו כולם על המקומות המובילים בטכניון ומוסדות מובילים וזה סימן התחלה מוביל".

לוטפי:"אני מצליח לראות בחברה שלנו את העתיד האקדמאי ואני משווה את זה למצב האזרחי שם, יש לנו עוד הרבה מה לעבוד בקרב הבנים, אבל בהחלט הצבא והמדיניות החדשה מאפשרת ונותנת הרבה הזדמנויות לצעירים.

בשנה שחלפה הגענו למספר מכובד של 10 אחוז מהמתגייסים שהלכו לעתודה והחלק הגדול התקבלו ללימודים בטכניון.

המסר שלי לצעירים, תאימנו בעצמכם, יש לכם יכולות ופוטנציאל, תחפשו את המסלולים המותאמים לכם, כי בצבא יש את כל מה שאתם יכולים והוא מקפצה לאזרחות".

לוטפי חרב

תגובות

מומלצים