במכבי דליה יוקנעם השלימו את הסגל

חסיב אבו רוקן ומרואן אבו סעדה ימשיכו לעונה נוספת במכבי דליה יוקנעם, אלי מזרחי:"אני מאד מרוצה מהסגל, השנה השתדרגנו בכל העמדות", סאלח"אנחנו עומדים בהתחייבות, המועצה לא עוזרת".

26.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
במכבי דליה יוקנעם השלימו את הסגל

הקבוצה החתימה את החלוץ חסיב אבו רוקן לעונה נוספת, חסיב שיחק בשורות הקבוצה בעונה החולפת והיה מבין הבולטים בקבוצה ומהבולטים בליגה בכלל והבקיע 11 שערים לזכות הקבוצה.

מרואן אבו סעדה גם ממשיך לעונה נוספת, בקבוצה מעריכים מאד את השחקן ומאמינים שהעונה יתן עונה גדולה.

המאמן אלי מזרחי, "השבוע בשעה טובה התחלנו את האימונים, אני מאד מרוצה מהסגל, השנה השתדרגנו בכל העמדות ובנינו קבוצה טובה שתתברג בחלק העליון של הטבלה, אני מאד מרוצה משיתוף הפעולה עם ידידי איהאב חלבי וביחד נכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר לפתיחת העונה".

יו״ר הקבוצה סאלח נסראלדין, "הערב השלמנו את בניית הקבוצה, בנינו קבוצה מאוזנת בכל העמדות, קבוצה שמסוגלת להתברג בחלק העליון של הטבלה, בקבוצה יש הרבה צעירים שיכולים לתרום רבות לקבוצה, בשנים הבאות אנחנו מתחילים בבניית תשתית בקבוצה שתוביל אותנו לליגה הלאומית בתוך 3 שנים".

סאלח נסראלדין: "התברכנו העונה בצוות מקצועי שמוביל את הקבוצה אחי וידידי המאמן אלי מזרחי שהוא מאמן מוערך מאד ואהוב על ידי השחקנים ולידו איש מוערך מאד ומקצוען אמיתי איהאב חלבי אני מאמין בצוות ובטוח שביחד יובילו את הקבוצה בהצלחה רבה. אנחנו כהנהלה נדאג לתנאים הטובים ביותר לשחקנים, ומי שעקב אחרי הקבוצה בעונה החולפת יודע היטב כי מכבי דליה יוקנעם היא קבוצה ששומרת על מוסר תשלומים גבוה, קבוצה שעומדת בהתחייבויות שלה ולמרות שאינה מקבלת כל תמיכה מהמועצה המקומית דלית אל כרמל".

נודע לנו כי הקבוצה תצא למחנה אימונים בחו״ל בחודש אוגוסט.

תגובות

6. דלאויי לפני 8 שנים
בהצלחה מכבי
5. אוהב כדורגל לפני 8 שנים
מחכים להתחלה
4. אוהד מכבי לפני 8 שנים
מכבי בלב
3. מבין לפני 8 שנים
בהצלחה לכדור רגל העונה גם למכבי וגם להפועל
2. תושב לפני 8 שנים
על המעוצה ללמוד מטעיות שהיו לפני
1. אוהדים לפני 8 שנים
בהצלחה למכבי דליה

מומלצים