איהאב חלבי שוב בקווים של מכבי דליה יוקנעם

לפתוח את האימונים לעונת הכדורגל לשנת 2016 - 2017 עם סגל שחקנים מנוסה וזוג מאמנים מנוסים, זה קורה במכבי דליה יוקנעם, איהאב ואלי יובילו את מכבי לעונה הנוכחית, כאשר המטרה להישאר במקום בטוח.

25.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איהאב חלבי שוב בקווים של מכבי דליה יוקנעם

לאימון הראשון נכחו חברי ההנהלה הוותיקים עאמר חלבי ואונסי טריף, יחד עם שני המאמנים שמכירים את הקבוצה טוב יותר מכולם, החיבור מיוחד ובנוי על כבוד בין הצוות.

מכבי דליה יוקנעם מתחילה את אימוניה לעונה הנוכחית מוקדם, במטרה לבנות קבוצה שתוכל לסיים עונה במקום מכובד בלי מאבקים כמו שהיה בשנה שעברה.

אונסי טריף: "בשעה טובה ומוצלחת, קבוצת מכבי דליה יוקנעם התחלנו את האימונים לעונה החדשה, מנהל הקבוצה סאלח נסראלדין מצרף לקבוצה עוד 4 שחקנים חדשים, השנה נבנתה קבוצה עם צפייה להיאבק בטבלה העליונה, צירפנו את המאמן איהאב חלבי כמאמן ומאמן כושר אלי ואיהאב צוות אמון, המטרה השנה לשחק כדורגל וליהנות".

איהאב: "המטרה של הקבוצה להישאר בליגה בזכות, הקבוצה צריכה עוד חיזוק בכל מני עמדות מרכזיות, היום התחלנו את האימון הראשון באווירה טובה, מקווה שתהיה עונה מוצלחת לכולם ובעיקר להשיג הרבה הצלחה למען הקבוצה והמועדון, אני מאמין שנוכל להגיע ליעד שסימנו".

במכבי ישחקו וחתמו השנה, ענאן נסראלדין, ברקאת ווהב, אסף בן מוחה, אמיר נסראלדין, סיף דין, ארז יוסף, בריק עמראן, וויאם מוסא, האלי מנאע, מחמד עראבי, אמיר עודה, אבנר וקס, רוקן והבה.

זו הזדמנות לאחל למכבי בהצלחה בעונת הכדורגל.

מכבי דליה

תגובות

2. אוהדים לפני 8 שנים
בהצלחה למכבי דליה
1. מכביסט לפני 8 שנים
בהצלחה למכבי דליה

מומלצים