בר מים- הרבה יותר מבקבוקים!

בהתחלה היו אלה בקבוקי המים המינרלים שכל בית בישראל אימץ. איך לא? עם נתוני זיהום מי תהום והימנעות משתיית מים מהברז, ואין סוף מחקרים על מה יש במים שאנחנו שותים, ידעה כל משפחה ובעיקר עם ילדים קטנים שהרעיון של בקבוקי מים הוא לא תלוש מהמציאות

24.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בר מים- הרבה יותר מבקבוקים!

להיפך המציאות חיבקה את הבקבוקים הללו בשישיות, שישיות שזרמו לכל בית ולא מהברז.

לפחות 3 עשורים עברו מאז הפריצה הגדולה של המים המינרלים והיום יש בשוק לא רק בקבוקים אלא כמובן- בר מים שזה הפיתרון הכי חכם והכי משתלם למי שלא רוצה לשתות מים מהברז.

ילדים אוהבים לשתות מבר מים!

כל אימא תספר לכם כמה זה קשה לגרום לילד לשתות מים ולא לבקש כל הזמן שהם יהיו יחד עם פטל. בר מים בבית של ילדים הוא כמו איזה "דוכן" פרטי שהופך את כל עניין שתיית המים לחוויה לילדים. בהתחלה הם מתלהבים מזה שהם שותים מהבר מים, אחר כך הם נהנים להשפריץ וכל עניין המים הופך לחגיגה של ממש. שלא לדבר על בית עם תינוקות שאוכלים מזון לתינוקות, מים מטוהרים חוסכים לכל אם את טיהור המים והתינוק מקבל את האוכל שלו מיד.

בר מים זה היום המילה האחרונה בתחום של המים המינרלים. אין משפחה בישראל שאין לה בר מים. הם מגיעים בגדלים שונים, חברות המים מספקות את הבקבוקים שלהם עד לפתח הדלת, יש להם עיצובים יפים וזה תענוג ללגום מהם מים.

בכל משרד חובה בר מים!

בעלי המשרדים כבר הבינו שבר מים הוא מוצר חובה במשרד שלהם. לא עוד בקבוקים שהולכים ונערמים אלא בר מים אחד, מעוצב ויפה בצבע שתואם למטבח המשרדי שמוצב דרך קבע במקום הנכון והופך להיות נקודת מפגש של כל האנשים במשרד.

היום למכשירי מיני בר יש גם ברז חם וגם ברז קר ולכן הוא חוסך לכל משרד גם קומקום חשמלי וגם את הצורך בבקבוקי מים קרים. מתקן אחד שעונה על שתי הפונקציות ושעושה את החיים מאוד קלים.

לאנשים איך לומר אין היום כל כך הרבה זמן. לכן כשיש להם מתקן של בר מים מיידי שמזרים מים חמים וגם מים קרים הם יאמצו אותו מיד.

בר מים- חיים קלים ומים טעימים!

בר מים הוא כאמור כבר מתקן מים חובה בכל בית ולא רק בגלל הנוחות אלא גם בגלל הטעם. אין ספק שעד שהיו מים מינרלים חשבנו שהמים שאנחנו שותים בהחלט טעימים, עד שהתחלנו לשתות מים מינרלים ואז הבנו מה ההבדל בין מי ברז לבין מים שמגיעים ממעיינות מינרלים.

החברות המשווקות בארץ מים מינרלים וגם בר מים, שואבות את המים ממעיינות בצפון הארץ. מים כמו כל זרימה בטבע סוחפת יחד איתה גם מינרלים חיוניים ולכן המים המינרלים ספוגים במינרלים בריאים ומומלצים לשתייה הרבה יותר ממי ברז.

המאמר באדיבות האתר "לשתות נקי".

מי בר

תגובות

מומלצים