קורס מזכירות רפואית בכרמל

מי שמעוניין בהכשרות מקצועיות יכול למצוא כיום מגוון רחב של קורסים, המוצעים על ידי מוסדות אקדמיים. לדוגמא, קיימים קורסי בניהול משאבי אנוש, טכנאות סלולר, הנהלת חשבונות ועוד רבים אחרים.

23.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קורס מזכירות רפואית בכרמל

מטרתם היא להכשיר את התלמידים לקראת השתלבות בשוק העבודה, תוך שהם מבצעים את תפקידיהם על הצד הטוב והאיכותי ביותר. אחד התחומים שבהחלט שווה להתייחס אליהם הוא המזכירות הרפואית, שזוכה בשנים האחרונות לביקוש גובר.

מהי בעצם מזכירות רפואית

כמו כל חברה, עסק וארגון, גם מוסדות רפואיים נדרשים להתנהל באופן מסודר ומאורגן, תוך שמירה על קשר רציף עם הלקוחות ומתן מענה לפניותיהם וצרכיהם. מדובר במוסדות כמו בתי חולים, קליניקות פרטיות ומרפאות של קופות החולים, בהם עובד סגל מקצועי מגוון. יחד עם זאת, בשונה מארגונים רגילים, עבודת המזכירות במוסדות רפואיים מערבת היבטים מורכבים יותר. לדוגמא, המזכירה חייבת להכיר את התוכנות החדשות והייעודיות בתחום, להבין משמעויות רפואיות לפחות ברמתן הבסיסית, לדעת היטב מהם כללי האתיקה המחייבים נותני שירותי בריאות, ולהקפיד הקפדה יתרה על אדיבות, רגישות ודיסקרטיות. על כן, עליה לקבל הכשרה מיוחדת בתוכנית ייעודית של מוסד אקדמי, המהווה דרישת חובה כמעט בכל גוף רפואי הפועל בימינו.

כיצד מתקבלים לקורס מזכירות רפואית ומי מתאים למקצוע

כיום ניתן לעבור קורס מזכירות רפואית בנשר, בקריות, בחיפה ובכל אזור הצפון. ישנם מספר מוסדות אקדמיים שמציעים קורסים אלו, הנבדלים זה מזה ברמתם המקצועית, ביחס אישי שמקבלים התלמידים, ובניסיונם של המרצים. אחד המוסדות הבולטים בצפון בתחום זה היא מכללת אינטלקט אקדמון, שכבר כמעט עשרים שנה פועלת תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות. על מנת להתקבל אל הקורס במכללה יש להציג תעודת בגרות המעידה על 12 שנות לימוד במערכת החינוך. הקורס אמנם פתוח בפני הקהל הרחב, אך לפני כן חשוב להבין האם התחום מתאים גם לכם. בעיקרון, מזכירות רפואית מתאימה למי שניתן ביחסי אנוש טובים, סבלנות ומשיכה אל התחום הרפואי, ומעוניין להשתלב במקום תעסוקה קבוע לטווח הארוך. יש לציין כי תפקיד זה מלווה לרוב בשכר הולם לכישורים, וכן בתנאים סוציאליים טובים מאוד.

לפרטים נוספים, פנו אל מכללת אינטלקט אקדמון ב- *9233

אקדמון

תגובות

מומלצים