זה לא כנס פוליטי זה הפועל עוספיה

יום כיף למחלקות הילדים והנוער של מועדון הפועל עוספיה בכדורגל מלא בהפתעות, לקח חלק השחקן קני סיף, הפרידה ממורדוכ סאבא, דבריו של  עו"ד כמיל מנסור, רמי ארכאב ופארס טוויל, מה לא רצה לספר לנו ואאל כיוף?, סרטון

04.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
זה לא כנס פוליטי זה הפועל עוספיה

אירוע גדול של מועדון הפועל עוספיה בבריכה בדליה, מגבש תחתיו ילדים, הורים ומאמנים וגם אורחים, אבל כאשר בוחנים את הצלחת האירוע מבינים שלמועדון הזה יש בסיס חזק שיודע להזיז דברים גדולים בכפר.

אם מביטים להורים של הילדים ולחלק מחברי המועדון הזה רואים אנשי מפתח בכל העמדות החברתיות והכלכליות במישור המקומי והארצי.

קני סיף שמגיע לחופשה בישראל מקבוצתו בבלגיה, מגיע לכבד את פרידת הפועל מהאיש שרוב השחקנים המקומיים עברו תחת ידיו ומי אם לא מורדוכ סאבא, שלא ידע שקני מגיע לאירוע, אבל להגיד לו שהוא אוהב אותו, זה לא מסתיים ללא דמעה בעיניים.

קני מאוד מעריך את מורדוכ למרות שהוא לא מאמין שמורדוכ יעלם מהמגרש, קני מחדד את הצלחתם של השחקנים שהשתלבו בקבוצות בכירות בישראל ובחו"ל, שלמורדוכ היה חלק בהצלחתם.

עו"ד כמיל מנסור אחד ממייסדי מועדון הכדורגל של הפועל עוספיה, מצפה להצלחות אחרות וקורא לכל המועדונים והמשפחות לשלב ידיים ולהשתלב כולם יחד למען הצלחת הילדים ובני הנוער ובדברים שאמר כמיל הוא נותן דוגמת נוער הפועל דליה שהצליח לעלות ליגה.

רמי ארכאב אחד האנשים החזקים בעוספיה, שיודע בדיוק מה הוא רוצה להשיג, שואף למשוך את ענף הכדורגל בעוספיה לבית אחד ובעצם רמי בא לתת את כל הקרדיט להורים, למאמנים ולחברי ההנהלה.

רמי יודע לפרגן בצורה מדהימה ואת זה רואים בכמות האנשים שלקחו חלק ביום כיף שבעצם התרומות ליום הזה באו מהורים של ילדים במועדון.

הפועל עוספיה

פארס טוויל אחד השחקנים של הפועל עוספיה, איש חינוך שמבין טוב שחובה בהמשך הדרך למצוא את המקום להיות יחד עוספיה ודליה ובעיקר לתת בית חם וטוב לילדים של הכפרים, במקום שמועדונים אחרים מחבקים את ילדי הכפרים בדליה ועוספיה.

יש לציין שהאמהות הדרוזיות להן יש חלק עצום בהצלחת ילדיהם והמועדון הזה של הפועל עוספיה, הן חלק בלתי נפרד מזמני האימונים, השיטה והפעילות החברתית בכלל.

ואאל כיוף שיודע יותר מכולם מה התוכנית של הכדורגל בעוספיה, שומר על שתיקה ומבטיח להפתיע בקרוב את כולם.

הילדים שלקחו חלק ביום כיף, מאוד התחברו לקני סיף ולא עזבו עד שהצטלמו איתו, קני היה שקט ונענה בחיוב לכל מי שרצה להצטלם איתו.

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=_jaB8DrRJjY}

תגובות

4. ספורטאי לפני 8 שנים
אין מילים כל הכבוד
3. עו"ד כמיל מנסור לפני 8 שנים
תיקון טעות
2. עיספאווי לפני 8 שנים
תודה למורדוך: איש יקר שאוהב את הכפר ובני הכפר
1. אימן ארכאב לפני 8 שנים
כל הכבוד

מומלצים