באים לתמוך במכבי דליה יקנעם במשחקה האחרון

בזמן שקבוצת אום אלפחם מארגנת מאות אוהדים שיגיעו לעודד את קבוצתם, מכבי דליה יקנעם מליגה א' צפון, נמצאת ברגע החשוב ביותר והקבוצה זקוקה לכם קהל אוהדי הכדורגל במגרש בעילוט במשחק האחרון, תדרוך לקהל

13.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
באים לתמוך במכבי דליה יקנעם במשחקה האחרון

אסור להפקיר כעת את קבוצת מכבי דליה יקנעם, הרגע החשוב ביותר הגיע וחובה על כל אחד ואחד לתמוך בקבוצה במשחק האחרון שיכריע את גורלה של הקבוצה בליגה.

חבר הנהלה : "מכבי בלב, תחת סיסמה זו קבוצת האוהדים של מכבי דלית אל כרמל יקנעם מתארגנים למשחק הגורלי של קבוצתם מחר, המשחק ייערך באיצטדיון בעילוט בשעה 15:00 ובו מצפים לניצחון של קבוצתם מכבי על היריבה מאום אלפחם ולהבטיח הישארות בליגה בעונה הקרובה".

מכבי דליה יקנעםהאוהדים נשמעים אופטימיים מאד:"יש לנו אימון מלא בהנהלה במאמן ובשחקנים, אנחנו מאמינים שהם השחקנים יחזירו ובגדול להנהלה שעמדה בכל ההבטחות וההתחייבויות מולם ושילמה את המשכורות בזמן, נתנה להם תנאים של ליגת על כולל מחנה אימונים בחו״ל, והתייחסה אליהם בהרבה כבוד".

מכירת הכרטיסים למשחק נמשכת, חשוב לציין שלא תהיה מכירת כרטיסים בתחום המגרש ולא יפתחו קופות, הכל במכירה מוקדמת, ניתן להשיג כרטיס  במכולת רביע זין נסראלדין, מחיר כרטיס למבוגר 20 ש״ח, כרטיס לחייל וילד 10 ש״ח, כמות הכרטיסים מוגבלת ועומדת להסתיים, על המעוניינים למהר ולרכוש כרטיסים.

פרסום קודם, והדברים שאמר לנו סאלח נסר אלדין מנהל הקבוצה 

מכבי דליה יקנעםסאלח נסראלדין: "לצערי נקלענו למשחק המבחן על עונה שלמה נגד אום אלפחם, כולי תקווה כי ננצח את המשחק ונבטיח הישארות בליגה א".

"אני מאמין בשחקנים, אני מאמין במאמן אלי מזרחי שהוא יכול להוביל את הקבוצה לניצחון במשחק זה ומקווה שיום ששי הקרוב נחגוג את ההישארות בליגה ונתחיל את ההכנות לעונה מוצלחת בעונה הבאה".

"אני קורא לכל אוהבי הספורט בדליה ובשאר הישובים להגיע למשחק ולעודד את הקבוצה, יש לזכור תמיד כי מכבי דליה הינה הקבוצה הבכירה שמייצגת את הכפרים הדרוזיים בכבוד מזה שנים וההצלחה שלה הינה לגאוות כל העדה והישובים".

סאלח נסר אלדין

תגובות

5. עזאת-מגאר לפני 8 שנים
איידי דליה לבי אתכם
4. דילאוי לפני 8 שנים
יאללה מכבי
3. נשארים ליגה היום לפני 8 שנים
מכבי נשארת ליגה היום
2. בהצלחה לפני 8 שנים
כולנו איתכם
1. תושב לפני 8 שנים
קדימה מכבי לשים את כל הכוח שיש

מומלצים