הישג מדהים לרוי ניסני מקום שני באליפות העולם למכוניות פורמולה

תחת גשם שוטף במסלול הונגרורינג בבודפשט, ניסני פתח במקום השני החליק וירד למקום העשירי ועד לסיום הצליח לחזור ולחגוג על הפודיום, רוי ניסני השיג את הישג השיא שלו בקריירה כאשר סיים במקום השני באליפות העולם למכוניות פורמולה, 3.5 ליטר שהתקיים במסלול הונגרורינג בבודפשט

24.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הישג מדהים לרוי ניסני מקום שני באליפות העולם למכוניות פורמולה

המרוץ התקיים בתנאים קשים תחת גשם שוטף והזינוק התבצע תוך כדי נסיעה אחרי אחרי רכב הבטיחות.

כבר בפניה הראשונה, ניסני החליק על המסלול הרטוב והסתבסב, דבר שגרם לו לאבד מיקום ולרדת למקום השמיני. אחרי הקפה אחת ניסני הצליח לעקוף ולהתקדם למקום השביעי ואז החליט לרדת לרחבת הטיפולים להחליף צמיגים.

בחזרה למרוץ ניסני איבד שני מקומות נוספים וירד למקום התשיעי. בהמשך בעקבות החלקה של אחת המכוניות מכונית הבטיחות חזרה למסלול מה שאיפשר לניסני לצמצם פערים. הוא ניצל את העובדה שרכבים נוספים ירדו אל רחבת הטיפולים להחליף צמיגים והתמקם במקום השלישי.

בהקפה ה-16 של המרוץ ניסני קבע את הזמן המהיר ביותר על המסלול וגם סיפק את העקיפה של היום, כאשר חלף על פני ארליין פאניס הצרפתי בדרך למקום השני . עד לסיום ניסני לחץ על תום דילמן ההולנדי, שהוביל את המרוץ אבל לא הצליח לעקוף אותו.

במסיבת העיתונאים לאחר המרוץ אמר ניסני: "זה היה מרוץ מטורף. מקצה הדרוג בבוקר היה מצוין, אבל תנאי מזג האוויר לא היו לטובתנו. בנוסף האספלט בהונגרוריג הוא חדש ובתוספת המים שעליו הוא הפך לחלק מאד, מה שגרם לי להסתחרר בפתיחה ולאבד מיקום. ירדתי עד למקום העשירי ואז קיבלתי החלטה בתוכי לא לוותר ולמרות שהתנאים נראו אבודים להיאבק ולהמשיך להתקדם ואני מאושר שהצלחתי בסופו של דבר לסיים במקום השני''.

רוי ניסני

תגובות

מומלצים