אל תאמינו לשקר שלי

אני לא מסוגלת לתאר את אופי ההתנהגות שלי שמשתנה מרגע לרגע ובכל פעם פוגע עוד ועוד, אין לי הסבר מדוע אני כזאת רעה במובן של הגבר ואתם תחליטו אם זה נכון.

24.04.2016 מאת: בחורה
אל תאמינו לשקר שלי

אני לא עושה פדיחה לאף אחת מאיתנו את האמת צריך להגיד ובזה הגברים הבוגרים יבינו יותר ממני מה אני מנסה להגיד, כי מי לא עבר את היום הזה שכולם נהנים ועושים חיים גם שזה אסור לעשות מי לא ניסה את הפחד שהיה מלא באהבה וכיף גם שידענו שאסור לנו.

אני בחורה צעירה מעל גיל 20 מלאה בחיים ואהבה, מאוד אוהבת גברים וגברים אוהבים אותי, נכון שזה לא טוב לפעמים אבל אם זה בא אני לוקחת מבלי להבחין ברע או בטוב העיקר שאני נהנית ויותר מדי נהנית.

את הדברים שלי אני מעדנת בכתיבתי כדי לא לפגוע באף אחד ושלא יזהו את הדמויות שאני מתייחסת אליהם בדברים שאני כותבת.

להיות בחברה של גברים ולהיות איתם בשעה בה כולם יושנים זה מה שאני אוהבת וזה לא מקצוע שאני מתפרנסת ממנו אבל אני מחפשת את הרקע הזה להיות בדיוק במקום שאני רוצה אותו ועם האדם שרק הכרתי, לפעמים מדובר באנשים בעלי מעמד בחברה אותי מרשים הביצוע ולא המעמד, כי את זה אני מאוד אוהבת והיחס ביני לבינם גם אחרי הוא רגיל, לא מדברים על זה כי הדבר עלול להביא לפיצוץ ולבושות לשני הצדדים.

אתם בטח תגידו שאני בחורה....ולא מכובדת ולא מחונכת ומה לא אני מסכימה אבל ההפך הוא הנכון כי אני אחת מכם ויותר טובה אפילו, יש לי כסף רכוש בית השכלה והכל אבל יש בי משהו מושך שאותו למדתי לעשות טוב יותר מכל אחת אחרת זה לענג את עצמי ואת הבן זוג שאיתי באותו רגע.

אתם שואלים למה היא מעלה את הדברים ומה היא רוצה?! אני אומרת כך, בחיים יש שייכות לדבר מה שהוא יכול להוביל לשינוי, שזה מתחיל איתך גם שלא רצית ואז את לוקחת את הזרם למקום בו את רוצה לשלוט בדברים וזה בסדר, אבל שימי לב שאת הופכת לאדם זול סמרטוט של כל מי שרוצה לספק את צרכיו שלו ואת זה את צריכה למנוע שלא יקרה לך מה שקרה איתי.

בנות בנים כולנו בני אדם חיים על רגש ושייכות, אותי אף אחד לא יכול להציל ולהחזיר את הכבוד האבוד שלי, אותן בנות שעברו ועוברות את אותו מצב שלי, זה יכול לעלות לכן ביוקר, אבל יש בי דבר שאני כן מרוצה זה ההאנאה שיש בתוכי.

תודה שהקשבתם לדברים שלי, זכותכם לחשוב ולהגיד מה שאתם רוצים, בזמן הזה אני עם הגבר הבא בחיים שלי.

תגובות

4. בחור לפני 8 שנים
איך אוכל ליצור איתך קשר?
3. בדוי לפני 8 שנים
الساعه اتيه لا ريب فيها ..
2. בת לפני 8 שנים
אני מבינה אותך
1. نايا לפני 8 שנים
.......

מומלצים