אחמד והב סיים את דרכו במכבי דליה

אחמד בא אחמד עזב, זו פעם שניה שאחמד והב עוזב את קבוצתו במשחקים האחרונים בליגה, זה קרה עם הפועל דליה בשנה שעברה ועכשיו עם מכבי שנמצאת עמוק בבוץ, את מקומו של אחמד ימלא אלי מזרחי

03.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אחמד והב סיים את דרכו במכבי דליה

אחמד והבהנהלת מכבי דליה יקנעם הודיעה שאחמד והב מסיים את דרכו במכבי דליה/ יוקנעם ואלי מזרחי המנהל המקצועי יוביל את הקבוצה עד לסיום העונה כמאמן הקבוצה.

ההנהלה מודיעה "אחמד והב הודיע להנהלת הקבוצה הערב על סיום דרכו בקבוצה, אחמד קבל את ההחלטה כאשר לנגד עיניו עומדת טובת הקבוצה".

אלי מזרחיאת עונת הכדורגל 2015-2016 פתח המאמן אוסמה מריח שבדצמבר הודיע על עזיבתו את מכבי ומיד אחמד והב נכנס כמאמן הקבוצה, ההצלחה של אחמד הייתה תואר אלוף התיקו בליגה.

אחמד והב שהוביל את מכבי דליה בעונה 2012- 2013 בסוף העונה לא הסכים להצעת הנהלת מכבי וסיים את דרכו בקבוצה דאז.

הנהלת מכבי דליה יקנעם:"המאמן אחמד והב עשה הכל לשנות את המצב בקבוצה ללא הצלחה, לאור מה שנקלעה אליו הקבוצה עם ברכאת והב אוסמה מריחתחילת העונה".

מנהל הקבוצה סאלח נסראלדין:"אנו מודים למאמן המוכשר והמנוסה אחמד והב על תקופת עבודתו בקבוצה, קבלנו את הודעתו בצער רב, לאחמד חשובה מאד הקבוצה והצלחת הקבוצה כידוע לכם בנו ברכאת הוא אחד משחקני המפתח של הקבוצה ואנחנו מכבדים את ההחלטה שלו, אין ספק שאנחנו נמצאים היום באחת התקופות הקשות אבל שום דבר לא אבוד, היתרון שאנחנו תלויים בעצמינו אם נדע לקחת את הנקודות במשחקים הקרובים נוכל להבטיח הישארות בליגה וללא מבחנים".

סאלח נסר אלדיןסאלח:"באשר לאלי מזרחי, אלי הוא אישיות מרכזית בקבוצה, לנו יש ניסיון מוצלח עם אלי מזרחי מהשנה שעברה, אלי הוביל את הקבוצה במשך משחקים רבים בהצלחה רבה , אלי איש מוערך מאד בקרב השחקנים וההנהלה ואני מאמין שהוא יצליח להוציא את המקסימום מהשחקנים ויצליח להציל את הקבוצה, אני רוצה לאחל לאלי הצלחה במשחקים שנותרו ובהשגת המטרה".

זו הזדמנות לאחל לאחמד והב בהצלחה בהמשך דרכו ולאחל לאלי מזרחי שיוביל את הקבוצה להישארות בליגה א'.

תגובות

7. אוהד מכבי לפני 8 שנים
תגובה ל -6
6. חבר הנהלה לשעבר לפני 8 שנים
אחריי שאחמד עזב סלאח צריך לפנות את מקומו אחריי שני
5. דליה לפני 8 שנים
לא חשבנו אחרת
4. אוהד לפני 8 שנים
עצוב שכך
3. אוהד המום כל פעם מחדש לפני 8 שנים
תתחילו לישוב קצת
2. כרמלי לפני 8 שנים
חבל מאוד
1. ספורט לפני 8 שנים
אחמד תמיד בוריח

מומלצים