לביב נסראלדין סוכן ביטוח לכל סוגי הביטוח

לביב חסן נסר אלדין סוכן ביטוח מורשה לביטוחי רכב, דירות, עסקים, טרקטורים נגררים, ביטוחי חיים, מנהלים, קרן פנסיה, בריאות,  נסיעות חו"ל, תאונות אישיות טיפול אמין בלקוחות ונסיון של שנים.

24.11.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לביב נסראלדין סוכן ביטוח לכל סוגי הביטוח

בשביל מה צריך ביטוח? לביב חסן נסראלדין, סוכן ביטוח מורשה לענפי הביטוח השונים, מעל 14 שנה בתחום, מסביר למה חשוב לעשות ביטוח לרכב, ואת מי זה משרת.

לביב נסראלדין, סוכן ביטוח מורשה לענפי הביטוח השונים, מעל 14 שנים בתחום הביטוחים, מודיע על פתיחת סוכנות שמתעסקת עם רוב חברות הביטוח המובילות.

לביב עובד בענף הביטוח מזה 14 שנים ,במשך כל התקופה הזו לביב העניק שירות טוב ואמין והיה זמין לכל פניה בכל שעה, הניסיון והמוניטין שרכש במשך עבודתו, מביאים אותו להגדרה של הסוכן הטוב באזור.

לביב: "הביטוח חשוב למעמד הביניים ולמעמד הנמוך, כי אם יהיה נזק של מאות אלפי ₪ חברת הביטוח תשלם ובעל הרכב ישלם השתתפות עצמית קטנה ביותר, זה יכול להגיע עד 1500 ₪".

לביב: "כאשר בעל רכב דרס מישהו או רכבו היה מעורב בתאונה, אז נאלצים לשלם הון תעופות, וכאן מאוד חשוב נושא הביטוח חובה. לפעמים בית משפט עלול לשפוט אדם לשלם מיליון ₪, מאיפה יביא סכום כזה? לכן מאוד חשוב לעשות ביטוח חובה, כאשר יש עלויות כאלה גדולות אז חברת הביטוח תשלם".

לביב: "אני ממליץ לכל בעלי הרכבים לעשות ביטוח, המגן עליכם מפני תביעות של הולכי רגל ובעלי רכב אחרים בהם אתם עלולים לפגוע בעת נהיגה,  ולחפש סוכן טוב שייתן לו מענה ושירות כשצריך על הצד הטוב ביותר".

רגע לפני שאתה מחדש או עושה ביטוח, תפנה ליעוץ ללא התחייבות, עם לביב, שזמין 24 שעות ביממה למען הלוקחות.

נסראלדין לביב סוכן ביטוח, דאלית אל כרמל, כביש ראשי, מול בנק לאומי (המשרד מתחת לבית)

נייד -  052-8383573  טל  -  8396457- 04   טלפקס – 04-8395456

לביב נסראלדין

תגובות

מומלצים