נבחרת ZEN רגע לפני תחרות ארצית

נערים ילדים ובנות מתכוננים לתחרות הארצית באומנות הלחימה, בה משתתפים לוחמי נבחרת מועדון ZEN בהנהלת נדים קבלאן, להגיע לאימון זו זירה קשה לבעלי לב חלש, סרטון

19.11.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נבחרת ZEN רגע לפני תחרות ארצית

נכחנו באימונים האינטנסיביים במועדון ZEN לקראת התחרות הארצית, שנבחרת מהמועדון הולכת להשתתף בה, ושמענו על התחרות ועל נבחרת המשתתפים.

נדים קבלאן: "אנחנו מתכוננים לתחרות israel open שכל מי שרוצה להשתתף בה מוזמן להירשם ולבוא להתחרות, התחרות מחולקת לפי גילאים, דרגות ומשקל".

נדים: "מהמועדון נרשמו לתחרות 12 מתחרים, באימונים שלנו אני מביא את האימון כמה שיותר קרוב לתחרות, בהכנת הילדים יש חלק מאוד חשוב שזה תמיכת ההורים, ושההורים יסמכו עליי, במיוחד באימוני הנבחרת, שהם מאוד קשים, התחרות מאוד פיזית".

"זו פעם ראשונה שהמועדון שולח לתחרות, שתי בחורות אחת ותיקה ואחת פחות, הן מתאמנות עם הנבחרת ואני מאמין בהן, יש במועדון חברה שכבר זכו שלוש וארבע פעמים בתחרויות, יש לציין שיש לנו בנבחרת את אלוף אירופה הייתם כיוף".

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=YXvvfSC-Q58}

מועדון ZEN

בית הספר לאומנויות הלחימה שמנהל המורה נדים קבלאן, מעצב לילדים ולצעירים את הדרך לפתח אישיות ומקנה להם הרבה ביטחון עצמי שמושרש עמוק, באימון הם לומדים לתת כבוד ולקבל כבוד, הם לומדים משמעת עצמית ועזרה לזולת, ובעיקר איך לעבוד במרחב בלי לפגוע בסובבים, התלמידים לומדים יכולות פיזיות וקורדנציה, שאיפה למצוינות, אי ויתור, עבודה בצוות, לפתח את היכולות המנטליות, דביקות במטרה, תמיכה אחד בשני והמון הקשבה, אמונה עצמית וידע בהגנה עצמית.

בית הספר של נדים קבלאן מביא את הביטחון ומלמד אומנויות לחימה לכל הגילאים מהגן ועד לגילאי 50 ומעלה, התלמידים לומדים דברים פיזיים ומנטליים, ומגוון רחב של סגנונות לחימה, דבר שלא נמצא בשום מקום אחר בארץ. נדים עובד עם הילדים על מוטוריקה עדינה וגסה, הקשבה וביצוע פעולות, בניית רצועות כתפיים חזקות, וחיזוק הגוף, מכל הבחינות, יחד עם התלמידים בונים את הגוף והנשמה, ומפתחים את הביטחון העצמי אצל כל אחד ואחד.

נדים קבלאן

באומנויות הלחימה, אין גיל למתאמנים, זה מתחיל מהגן ועד גיל 65, כל יום לומדים משהו חדש, זה עובד בשלבים, מחגורה לבנה ועד חגורה אדומה, אחר כך אדומה עם דרגות ובסוף חגורה שחורה.

אתם מוזמנים לבוא להתרשם מבית הספר לאומנויות הלחימה ZEN, עוספיה כביש ראשי, 0544481527 אתר הבית של ZEN

https://www.facebook.com/zenmmaschool?fref=ts

תגובות

8. אבא גאה לפני 8 שנים
גאווה
7. ... לפני 8 שנים
הכרמל
6. רמי לפני 8 שנים
עלו והצלחו
5. דלאויי לפני 8 שנים
זה חינוך נכון
4. הורים לפני 8 שנים
אין מילים תודה לנדים
3. .. לפני 8 שנים
עוספיא
2. גהאד לפני 8 שנים
גאווה הכרמל
1. מדליה לפני 8 שנים
גאווה

מומלצים