בגדה בי לקחה את תכולת הבית והילדים וברחה

מה שאני הולך לספר לכם זה בלתי נתפס, הכל קרה פתאום, לא הרגשתי כלום עד שהתחלתי להבין שאני עובד בשביל כלום, אישתי בזמן שאני בחוץ נמצאת עם גבר אחר.

17.11.2015 מאת: צעיר מאוד
בגדה בי לקחה את תכולת הבית והילדים וברחה

אני בחור בן 33 נשוי עם בחורה מחוץ לכפר שלי, יש לנו שני ילדים קטנים, אני אדם מוכר בציבור שעובד קשה לפרנסתי ופרנסת ביתי.

את אישתי הכרתי דרך חברים קרובי משפחתה, היא בחורה נעימה יפה ומתחברת בקלות .

אחרי שהכרנו והתחתנו עברנו לגור בכפר שלי והיא מיד התחברה עם כל השכנים והמשפחות מסביב ותמיד שידרה כוח ואהבה לכולם, הם אהבו אותה ורצו להיות בחברתה.

אחרי שנולד בננו השני, בפרק זמן קצר זיהיתי דבר מה אצלה בהתנהגות, אני יכול להגיד שהיא נתפסה על שקר קטן מה שהדליק אצלי נורה אדומה, לבדוק ולא לסמוך עוד על האישה שהשתנתה בשלוש השנים שאנחנו ביחד.

בין הדברים שניסיתי לבדוק בזהירות רבה הבנתי בין השורות שהאישה שלי לא כל כך ישרה ושיש לה רומנים עם מספר גדול של גברים מהכפר שלי, אבל לא יכולתי להגיע למשהו שיהיה ודאי ולא רק דיבורים.

התחלתי לחקור מסביב ולחקור, סיפרו לי שהיא הלכה עם ילדים מהשכונה והלכה עם מבוגרים והלכה והלכה, אני הייתי בשוק וכמובן לא יכולתי לדבר איתה על זה, יום אחד הייתי מאוד עצבני ופלטתי מילה מתוך עצבים מולה היא שמעה והיום אני מבין איזה טעות עשיתי.

אחרי שבוע הגעתי הביתה בשעות ערב ואז נדהמתי לגלות שהבית ריק מתכולתו, אישתי והילדים לא בבית ואז התקשרתי לדבר איתם ולא היה מענה, אחרי יומיים הודיעו לי שאישתי נמצאת בבית הוריה.

היום אני מנהל מלחמה להחזיר אלי את ילדיי ולהחזיר את הכבוד לעצמי, זה כל הסיפור, אכלתי אותה.

תגובות

2. וקקקקק לפני 8 שנים
וקקק
1. סתם לפני 8 שנים
אין כותרת

מומלצים