מסלול קיבוץ דליה רוכבים קשוחים

עליות קשות, סינגלים חלקלקים ,רוכבים קשוחים , קצב מטורף וזוכים מאושרים, סיכום Hot Epic Israel 2015 שהתקיים במועצה אזורית מגידו. בלטו גם רונן אליס מהזורע  ואליעד דניאל מעין העמק .

11.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מסלול קיבוץ דליה רוכבים קשוחים

“HOT אפיק ישראל” מהווה מפעל הנצחה לגיורא צחור, מפקד ובכיר במוסד, שנהרג בתאונת דרכים, בעת שרכב על אופניו.

עמידה באתגרים מיוחדים, מקצועיות, אהבת ישראל והטבע היו אבני דרך שסללו את נתיב חייו. גל צחור, בנו של גיורא ויזם ומנהל התחרות, בילה עם אביו בלא מעט באתגרים דומים בחו"ל, והשניים תמיד תכננו להביא אירועים דומים לארץ.

במועצה אזורית מגידו בתחומי קיבוץ דליה הוקם מחנה הרוכבים וברחבי המועצה, התרחשה  התחרות הבינלאומית בסוף השבוע האחרון

מועצה אזורית מגידו, נתנה את חסותה לאירוע והייתה שותפה  בהפקה המורכבת בלוגיסטיקה בביטחון ובעוד תחומים הנדרשים לאירוע בסדר גודל שכזה. בין מאות הרוכבים היו גם מתושבי המועצה וחלקם אף  קצרו הישגים נאים  בתחרות

תושבים רבים ליוו את הרוכבים בשלושת ימי התחרות , ביום שבת  התקיים  במהלך הבוקר הפניניג בו השתתפו מאות מתושבי המועצה ומשפחות הרוכבים. בהפניניג התקיימה פעילות מותאמת לילדים, דוכני אוכל, מוסיקה והנחיה  בעברית ובאנגלית , אווירה נהדרת ותחושת פסטיבל  ספורטיבי שררה במקום.

אריאל ירון מנהל מחלקת הספורט של המועצה : " אנו שמחים לארח במועצה אזורית מגידו זו השנה השלישית ברציפות, את תחרות האופניים הבינלאומית הוט אפיק ישראל. תחרות זו מקדמת את תחום האופניים בארץ ואת התיירות במועצה אזורית מגידו .זו גאווה גדולה שלמעלה מ-1000 רוכבי אופניים מהארץ ומהעולם ועוד כ-1000 צופים באו ליהנות מאירוע זה ומהפנינג מיוחד בכפר התחרות. אנו מברכים את עשרות הרוכבים ממועצה אזורית מגידו שהשתתפו בתחרות והגיעו להישגים יפים."

 

רוכבים


עם פער של כ-8 דקות בתוצאה הכללית בין המובילים מדרום אפריקה לבין הבאים אחריהם, נפתח הסטייג  השלישי בקצב רצחני של דבוקת המובלים הכללית. קטע ירידה טרשי ואגרסיבי לכיוון העמק גרם לתקלות ופנצ'רים רבים בפלטון, והפריד את צמד הדרום אפריקאים ביחד עם שלומי חיימי( מעין השופט )  ו UWE מהפלוטון המוביל.

הקטע המהיר והמישורי בשדות העמק גבה פנצ'ר מ  Bell ו- Kleinhans ונתן לחיימי ובן זוגו יתרון מסוים. לקראת נקודת ההאכלה השנייה כ- 46 ק"מ מהזינוק, סגרו הדרום אפריקאים על הזוג האוסטרי ישראלי, כאשר הפער בין הרביעה המובילה לפלטון כבר עומד על כ-8 דקות בשלב זה.

קטע סינגלים ארוך ועליה קשה מכיוון משמר העמק חזרה לכפר התחרות יצר הפרדה בין שני הזוגות המובלים, והביא את צמד הפייבוריטים מדרום אפריקה ראשונים לקו הסיום ולניצחון כללי מובטח.

שלומי חיימי ו UWE שהגיעו שתי דקות אחריהם, מסרו על קו הסיום "נתנו את כל מה שנשאר לנו ברגליים על מנת להחזיר את הכבוד מהסטייג הקודם, אך הדרום אפריקאים היו חזקים ונחושים יותר"

עוד בין הבולטים גלי רונן ממשמר העמק , בקטגוריית המאסטרס ליאור זך-מאור וגלי רונן הגיעו  לקו הסיום בזמן כללי מעולה, והבטיחו בפעם השנייה ברציפות את הניצחון הכללי בקטגוריה.

תגובות

מומלצים