הפועל דליה פותחים עונה במגרש הביתי בלב פתוח

יו"ר הפועל דאלית אל כרמל רדואן נטור מזמין את כולם לתמוך ולהגיע למשחקי הקבוצה שביססה את עצמה לתמוך בראשונה בילדים ובנוער הקבוצה, רדואן מאחל בהצלחה למכבי כמו שהוא מאחל בהצלחה להפועל. סרטון

01.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הפועל דליה פותחים עונה במגרש הביתי בלב פתוח

הפועל דאלית אל כרמל מתחילה את עונת הכדורגל לשנת 2015- 2016 בשבת הקרובה 3-10-2015, במגרש הביתי בדליה, במשחק נגד מכבי אכסאל, משחק ראשון קשה מאוד, בתקווה שהפועל תעבור אותו ללא הפסד.

יו"ר הפועל דליה רדואן נטור: "פותחים עונה עם קאדר שכולו מדאלית אל כרמל, אני מקווה ששחקנים מקבוצת הנוער שלנו ישתלבו בבוגרים, יש לי קבוצת נוער מדהימה בהנהלת ספא חלבי, אני הולך לדאוג לקבוצה הזו, כי אנחנו רוצים לבנות את קבוצת הבוגרים מהנוער הזה, שחקן נוער יכול להשתלב כל רגע בקבוצת הבוגרים, בין מאמן הנוער למאמן הבוגרים צריך שיהיה שיתוף פעולה מתמיד".

רדואן: "יש לנו קבוצת בוגרים די חזקה, יכול להיות שלהרבה אין כדורגל אבל יש לב, אני רואה אימונים, התלהבות ואהבה למועדון, אנחנו עוד נפתיע ונהיה קבוצה מאוד חזקה".

רדואן: "לא חושבים על לעלות ליגה, אנחנו רוצים לבנות את המועדון מלמטה, מהבית ספר, מקבוצות הילדים והנערים, כשנעלה ליגה גם במתקנים, אנחנו נחשוב על עליה, כרגע אני רוצה לבנות את המועדון מחדש וזה יותר חשוב מלעלות ליגה, לבנות מועדון בלי להשקיע כספים בשחקני רכש, כשיהיה סגל ביתי של 16 שחקני בית טובים אז נחשוב על עליה".

"אני מאחל למכבי דליה יוקנעם בהצלחה כמו שאני מאחל להפועל דליה, חשוב מאוד שהכדורגל בכרמל יפרח ויעלה".

רדואן נטור

רדואן: "הקבוצה נרשמה ואנחנו נקבל תמיכה מהמועצה ומהאנשים מסביב, כמו משהדאוי שנתן ציוד תמיכה לקבוצה".

"רוב היו"רים של הקבוצות רק דיבורים, בכל נושא שחשוב לכדורגל כמו אי קיום משחקים בשבת, אבטחה וכו', אומרים לך קדימה וברגע האמת כולם בורחים, או שכולם עושים יד אחת בשביל המטרות, או שנמשיך להתנהל אותו דבר".

{YouTubeVideo id=luQFNYA0V04}

תגובות

4. דלאוי חור לפני 9 שנים
בהצלחה להפועל מכל הלב
3. סאלח נסראלדין לפני 9 שנים
בהצלחה להפועל
2. דלאויי לפני 9 שנים
רדואן התחלת לדבר פוליטיקה
1. אוהדי מכבי לפני 9 שנים
כל הכבוד

מומלצים