יש עתיד טוב לשחיין הישראלי

עמותת כוכב הכרמל בשחייה משקיעה בחברה המקומית ובעיקר בנשים המבוגרות שנפרדות מהפחד, השחיין האולימפי נמרוד שפירא, טטיאנה ולארה בראון, מסדרים לנו בריכת שחייה קרה, עם הרבה חום ומוטיבציה.

17.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יש עתיד טוב לשחיין הישראלי

בכל שנה כשמגיע לבריכה, השחיין האולימפי נמרוד שפירא ובמיוחד לדאלית אל כרמל, ההתרגשות רבה בקרב הנהלת עמותת השחיה והילדים במועדון כוכב הכרמל.

זהו בית של הרבה אנשים, שביחד לומדים ומכשירים בעזרת אותם כוכבים את החברים, לפרוץ דרך ולהגיע לתחרויות בארץ ואולי בעתיד בחו"ל.

מועדון הספורט מכבי כוכב הכרמל בשחייה צוות מקצועי שבא לתת לילדים מכפרי הכרמל את מה שלא ידעו לפני.

טטיאנה בראון מנהלת העמותה, רואה שהעמותה מתפתחת, ושמיום ליום הם גודלים ובעיקר מובילים לחינוך וחיים בריאים, החלום הראשון זה לראות את אותן נשים בוגרות שפעם פחדו להכנס למים והיום הן יודעות לשחות בבריכות ובים.

הילדה לארה בראון, שלא רק שוחה ושותפה במועדון כוכב הכרמל בשחייה, אלא הפכה לעוזרת ומדריכה לילדים קטנים, בתור ילדה לארה מעידה על תרומת הבריכה והחיבור הזה שמהווה מקום בטוח לילדים מהכרמל.

נמרוד שפירא שמגיע לארץ לתחרות ארצית בשחייה, עוזב עם מספר זכיות חדשות לביתו בארה"ב, אבל לא נוסע לפני שבא לתת מהידע שלו לילדי מועדון כוכב הכרמל בשחייה, נמרוד מדבר על אהבתו למקום והחיבור הזה שהולך ומתחזק בינו לבין כל ילדי הכפרים הדרוזים.

טטיאנה בראון: " כבר 5 שנים שאנחנו קיימים כנבחרת שחיה, בקיץ שוחים בבריכת הנא ובחורף במגדלי אלישע, נבחרת ילדים של כ 60 ילדים בכל מיני גילאים, קבוצת גברים וקבוצת נשים, מאוד גאים שיש לנו נבחרת דרוזית לשחיה, בקיץ שוחים פעמיים בשבוע ובחורף פעם בשבוע, השחיה דורשת המון השקעה, שחיה כל יום ואנחנו כעת רחוקים מזה, עובדים על זה להגיע לאימון 3 פעמים בשבוע".

 

נבחרת כוכב הכרמל

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=PVTyenrOCUU}

תגובות

2. תושב לפני 9 שנים
אין עליכם אנשים טובים
1. אמיר לפני 9 שנים
כל הכבוד נמרוד בהצלחה לכם בכוכב הכרמל

מומלצים