הספורט בדליה זועק הצילו

ענף הספורט בדאלית אל כרמל מוזנח בצורה שלא נראתה בשום עיר או כפר, קבוצות הכדורגל מתקשות, מועדון הכדורסל אוסף תרומות, כדורשת וכדורעף מתקשים בקיומם, מועצת דליה הזניחה את ענף הספורט על כל ענפיו.

09.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הספורט בדליה זועק הצילו

עאמר חסיסי, מחזיק תיק הספורט כבר הרים ידיים, הוא עבר לצד שבו הוא משדר "תעזבו אותי, נכשלתי, המועצה לא מסוגלת להזיז כלום".

רפיק חלבי, ראש המועצה שמדבר עם יושבי ראש הקבוצות, מנסה להסביר להם שהמועצה בגלל תוכנית ההבראה, לא יכולה לתמוך בצורה ישירה ולכן הוא מבקש שיבינו אותו ובפועל הדברים שלו לא נכונים, כי ניתן לתמוך בספורט דרך מרכז התרבות שאליו עוברים כל הכספים של הפנאי והחוגים, אבל זו שיטה טובה להאשים את המדינה שלא נותנת לספורט.

מגרש האימונים שליד המרכז תרבות בדליה, למרות ההשקעה הכבדה של משלם המיסים, המגרש הפך בשנה האחרונה למקום מפגע מדרגה ראשונה, צמחייה, ביוב שזורם לו חופשי מהבתים מלמעלה, גדר שמסכנת בני אדם ועוד.

כספים רבים נשפכים על עובדים שאין צורך בהם ועל פעילות שניתן לשפר אותה למטרות חברתיות, כספים רבים על פרסומים והדפסות ושלטים, שניתן לחסוך את הכספים האלה לטובת הספורט.

בחופש הגדול, ילדי דאלית אל כרמל יכולים ליהנות מהמתקנים של חיפה, יוקנעם ונשר, כולל זכרון יעקב, כי במועצת דליה לא השכילו להכשיר מקומות שהצעירים והתושבים יכולים להשתמש בהם, ככל הנראה המועצה מעודדת את המגרשים הפרטיים שקמים בכל שני וחמישי בדליה, שרק מי שיש לו הרבה כסף יכול להשתמש בהם.

הדבר המקומם ביותר שהתרחש בסוף השבוע, שקבוצת כדורסל נשים, הגיעה למצב לבקש תרומות, וזה דבר שמרתיח את הדם של כל אדם שמבין, והשאלות רבות, למה זה קורה ולאן הכסף הולך? ולאן הכספים שמשלם המיסים משלם מועברים?.

אנחנו מדברים על כפר דאלית אל כרמל, שמוגדר במצבו הכלכלי מהנמוכים בארץ, ומצב הקהילה לפחות מעל 1000 משפחות מקבלות תמיכה מהקהילה התומכת בישוב ומהרווחה.

מצב הספורט בדאלית אלכרמל, מחייב בדיקה מחודשת, קהילה בריאה לא מקבלת מצב כזה ולא מוכנה עוד, לראות איך הדבר החשוב ביותר לציבור, הולך ונעלם בגלל רשות כושלת וחסרת אכפתיות.

תלונה הפנינו לשרת הספורט והתרבות ח"כ מירי רגב.

 

מגרש האימונים

 

בתמונה: מגרש האימונים בדאלית אל כרמל, המגרש אז שופץ בהשקעת רדואן נטור ופואד קרא בשנת 2001, אז בתקופתו של ד"ר רמזי חלבי, אחרי שסוכם העניין עם מ.מ ראש המועצה סמי מקלדה. המועצה השקיעה כ12 אלף ש"ח לצורך תאורה, המועצה בתקופתו של כרמל נסראלדין  גידרה את המקום והחלה בשיפוץ המגרש, ואז לא ברור מאיזה סיבה הכל נעצר, למרות שיש תכנון וצריך רק להתחיל לבצע, המועצה המקומית הנוכחית, מאז שנכנסה הזניחה ולא השקיעה שקל אחד במגרש האימונים הזה.

תגובות

9. חלבי קוח לפני 9 שנים
מה אתם מצפים מאדם רעב כמו רפיק
8. איש ספורט לפני 9 שנים
חינוך לספורט
7. כנסו דחוף לפני 9 שנים
כנסו
6. מבין לפני 9 שנים
אם מעוצה שהתקציב שלה לספור ט אפס פה הבעיה
5. מואטן לפני 9 שנים
אן עווד בסיס
4. אימא לילדים לפני 9 שנים
מתבישת במצב הזה
3. ספורטאי לפני 9 שנים
ציון מועצה נכשלה
2. תושב מודאג לפני 9 שנים
ועדת חקירה
1. דילאווי לפני 9 שנים
מתי

מומלצים