קבוצת הנשים בכדורסל מבקשת את עזרתכם

קפטן קבוצת הנשים בכדורסל ולאא חלבי יחד עם שחקניות הקבוצה סימנו להן מטרה תקציבית להמשך דרכן ויצאו לגייס כסף מהציבור, ולאא:"תודה לכל מי שיכול לתרום, מעל 300 שחקניות שאין להן המשך בענף בגלל שאין מסגרות".

07.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קבוצת הנשים בכדורסל מבקשת את עזרתכם

קבוצת הנשים בכדורסל ע"ש ראני חלבי ז"ל, החלה את דרכה, קבוצה בוגרת שנרשמה בליגה א' צפון, כאשר כל המטרה לתת המשך ובית לשחקניות מוכשרות בבית שלהם בדאלית אל כרמל, הקבוצה הצטרפה למועדון הפועל.

הבעיה שנתקלים איתה עם רישום חדש, זה שעד שמתחילים לקבל תמיכה כספית ממועדון הפועל צריך ותק של שנתיים, מה שאין להן כרגע, כי במשך שנים היו קבוצות נערות בלבד ולא היה המשך להן, הכספים הדרושים מיועדים לאחזקת מאמן, ציודים, נסיעות ועוד.

המיוחד בקבוצת הנשים שמשולבות בה בנות מגיל 18 עד 45 נשואות עם ילדים ומשפחה, וחלקן הגדול בא מכל ענפי החברה הכלכלית והחינוכית, הקבוצה מאחדת בין כולן כבית שני.

את הקבוצה מאמן אשרף חלבי שמנהל בעצמו בית ספר לכדורסל, אבל לדעתה של ולאא, שאשרף עושה עבודה נהדרת עם בנות הקבוצה ותרומתו באה בכדי לעזור ולקדם"

קבוצת הנשים בכדורסל

"קבוצת הנשים משולבת בליגה א' צפון, מה שהיא צריכה זה לעבור שני שלבים ולהגיע לליגה הבכירה וזה אפשרי כי יש לנו שחקניות מוכשרות שמסוגלות לעשות את זה טוב מכל מועדון אחר", כך מציינת ולאא חלבי.

ולאא: "לפני כשנה וחצי הוקמה קבוצת כדורסל נשים, הראשונה בדלית אלכרמל וכעת מה שמונע ממנה להגיע לליגה הישראלית, זה רק מחסור באמצעים, תעזרו לנו לגייס את הכסף הדרוש על מנת להגיע לליגה, אנו קוראים לכם לבוא ולתרום בשישי 07/08 ובשבת, אנו נמצאות במרכז הכפר בדאלית אל כרמל, או שניתן להעביר את התרומה אישית לי או לאחת השחקניות, תעזרו לנו לקדם את הספורט בדאלית אל כרמל".

קבוצת הנשים בכדורסל

ולאא מנסה להדוף את הביקורת לגבי אי תמיכת הרשות המקומית ואומרת : "מחזיק התיק במועצה חבר המועצה עאמר חסיסי עושה רבות לקדם את הקבוצה, יחד עם מנהלת מחלקת ספורט במועצה אנה עווד, אנחנו מתאמנות ומשחקות במגרש התקני ביסודי א' בדליה".

ולאא:"הצורך שלנו בגיוס סכום מזערי של 50 אלף ₪ בלבד, למען אחזקת הקבוצה בצורה מכובדת, כשכל המטרה לפרוץ ולהגיע להצלחות".

 

{YouTubeVideo id=WU-BIR8xGik}

תגובות

8. חלבי לפני 9 שנים
..
7. דלואניה לפני 9 שנים
תשקיעו בקטנים
6. בחורה לפני 9 שנים
בושה וחרפה
5. מישהוא שמבין בספורט לפני 9 שנים
דלואני
4. וגיה בסיס לפני 9 שנים
דליה
3. חלבי לפני 9 שנים
שכל אחת מכו תביא תרומה מהבית
2. מבין בספורט לפני 9 שנים
מועצה כושלת
1. חסוני לפני 9 שנים
כל הכבוד

מומלצים