רדואן פסק בעניין הפועל דליה

השארות הפועל דליה בליגה ב' הביאה חלק מהתומכים לבטל את הוראות הקבע, רדואן נאטור במסר לקהל ולרפיק חלבי, שיפנה זמן למען הפועל מועין, אחרת עד יום ראשון לא תהיה יותר קבוצה.

04.08.2015 מאת: חסין חלבי, סמיר חלבי
רדואן פסק בעניין הפועל דליה

רדואן נאטור: "כולם מדברים על הפועל דליה ואף אחד לא עושה כלום למען הפועל דליה, אני מודיע שביום ראשון אני לא רושם את הקבוצה". 

"זה מצער שקבוצה כמו הפועל דליה צריכה להישען על שני אנשים: רדואן נאטור ופואד קרא, חמש שנים נתנו ועדיין ממשיכים לתת, החלטתי לסגור את הכיס עם מנעול של רב בריח".

"שיעשו לילה אדום כמו שעושים לילה לבן ויתנו כסף להפועל דליה".

"אני מעריך את עבודת עאמר חסיסי בעניין הספורט והקבוצות, אבל מבחינת תקציבים לקבוצות, כנראה שראש המועצה הוא זה שמחליט בסופו של דבר, צריך תקציבים, אם אין תקציב מהמועצה אז צריך לסגור את הקבוצה, במשך שנים הפועל קופחה בדליה וחיה על תרומות של אנשים פרטיים, הגיע הזמן להציל את הספורט והנוער בדליה".

"ראש המועצה צריך להתפנות והוא יכול לגייס להפועל דליה כסף אם הוא רוצה, גם הקהל אם הוא רוצה את הקבוצה שישימו כל אחד הוראת קבע של מאה ₪ בלבד, להשקיע במחלקת הנוער ולא בבוגרים".

"פנו אלי לעשות איחוד גם ממכבי עוספיה וגם המפועל עוספיה, אני לא פוסל שום דבר".

"אני יכול לקום ולהעביר את הקבוצה לאחרים כמו רוזן והבה ותנוך נסראלדין, אני ופואד מחויבים על שיקים שיצאו מהעמותה, אם יגידו מחר אין כסף, מי שיצטרך לשלם את הכסף זה עוד פעם רדואן ופואד". 

לכל הדברים של רדואן, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=_TD7EWkKbjI}

רדואן נטור

תגובות

8. חלבי קוטח לפני 9 שנים
רחמנות יא אלוהים
7. שחקן עבר לפני 9 שנים
להצטרף למכבי דחוף
6. מבין ספורט לפני 9 שנים
תכנסו
5. מבין עניין לפני 9 שנים
לפרק את הקבוצה ולתמוך במכבי דלית אל כרמל
4. مواطن לפני 9 שנים
معك حق
3. עיספאוי לפני 9 שנים
מכבי דליה כבר לא קיימת....הפועל דליה בדרך
2. הפועל של תמיד לפני 9 שנים
לא טוב לשמוע את הדברים האלה אבל
1. אוהד אדום לפני 9 שנים
רדואן כמה שאתה צודק

מומלצים