ויסאם עיסמי יאמן את מכבי עוספיה בעונה הנוכחית

מכבי עוספיה בכדורגל החתימה את המאמן ויסאם עיסמי לאמן את הקבוצה לעונת הכדורגל 2015-2016, ויסאם עיסמי אחד השחקנים ששיחק בליגת העל, לאומית וליגה א וב' ועמד על הקווים בקבוצת מכבי דליה לפני שתי עונות.

23.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ויסאם עיסמי יאמן את מכבי עוספיה בעונה הנוכחית

מכבי עוספיה מזה שתי עונות נמצאת בצמרת הטבלה של ליגה ג' יזרעאל, בשנה החולפת מכבי סיימה עם 52 נקודות כשהעולה סיימה עם 53 נקודות, נקודה אחת שהשאירה את עוספיה בליגה ג'.

מנהל מכבי עוספיה עלאא אבו פארס סיכם עם ויסאם עיסמי להצטרף לאמן את הקבוצה לעונה הבאה. ויסאם נענה להצעה לאחר שסיכם את כל הדברים המתבקשים לצורך האימון ובעיקר המטרות של הנהלת מכבי עוספיה לעונה הבאה.

בעת סיום רישום הקבוצות יתכן שמכבי עוספיה תמצא את עצמה בליגה ב' לעונה הנוכחית זה עוד מוקדם, הכל כרגע פתוח והדלת פתוחה זה יוודע בעת סגירת הרישום של הקבוצות.

ויסאם אמר לנו:"נענתי בחיוב להנהלת מכבי עוספיה, היתה ישיבה עניינית ורצינית שהביאה אותי לחתם ובעיקר לאור הרצינות של היו"ר עלאא אבו פארס שיודע להבהיר מה הוא רוצה ומה הדרישות, אני בא לקדם את הקבוצה בשחקנים מקומיים בעיקר, בתקווה להתברג בראש הטבלה ולעלות ליגה כבר השנה, מי שמכיר את עבודתי יודע שהדברים יזוזו בצורה שמקובלת על כולם ובעיקר להביא הצלחות לקבוצה ולישוב".

עלאא אבו פארס:"אני מברך את ויסאם שהצטרף למועדון של מכבי עוספיה, אני מאמין שויסאם יתרום רבות לכדורגל ובעיקר למועדון של מכבי בעוספיה, השנה אנו נערכים לקלוט את כל השחקנים המקומיים בעיקר כדי להיות בליגה ב' בשנה הבאה".

זו הזדמנות לאחל למכבי עוספיה בהצלחה ולויסאם עיסמי, בהצלחה בתפקיד המאמן של מכבי עוספיה.

ויסאם עיסמי, עלאא אבו פארס

תגובות

10. ענן לפני 9 שנים
מכבי עיספיא לפסגה
9. עיספאויי לפני 9 שנים
חבל שהפועל עיספיה החליטו לא להתאחד
8. אוביקטיבי לפני 9 שנים
צות לעניין
7. אוהד של עיספיא לפני 9 שנים
חבל שלא התאחדותם עם הפועל: תעלו עם 9 שחקני רכש מח
6. ספורט לפני 9 שנים
יפה
5. אוהדי מכבי דליה לפני 9 שנים
בהצלחה
4. ספורטאי לפני 9 שנים
בהצלחה למכבי עוספיה
3. אייל עיסמי לפני 9 שנים
בחירה נכונה
2. אוהד מכבי עוספיא לפני 9 שנים
כבוד
1. ספורטאי לפני 9 שנים
בהצלחה לויסאם ולמכבי

מומלצים