מאוהבת חזק בשכן ובבעלי

הבגידה מתחילה כאן מעבר לדלת שלנו השכן שאיתו אני חולקת את גופי עם בעלי שניהם מאהבים שלי ואת זה אני מאוד אוהבת למרות שזה אסור ולמרות שטוב לי והכל הולך חלק ללא בעיות, אבל בתוך תוכי אני מרגישה לא טוב.

22.07.2015 מאת: לא חולמת
מאוהבת חזק בשכן ובבעלי

הדחף הזה שאני מרגישה שרוצה שכולם ידעו ויבינו מה אני מרגישה, למרות האושר שבתוכי והרבה אושר בכל פעם שאני נמצאת עם בעלי או השכן שלי זו אני מבלי להסתיר כלום.

זה התחיל פתאום ולא מסתיים לו, אני מאוהבת בבעלי שיודע להעניק אהבה טובה ומצד שני אני לא מסתפקת בזה ולוטשת עיניים לאחרים. כשבעלי מתרחק ממני לזמן מה, אני מתחילה לחפש אחרי אהבה חדשה מה זה ולמה כך, אין לי תשובות זו אני.

מעבר לרחוב מצאתי את השכן שיש לו מלא בעיות עם בת הזוג שלו, אני לא נכנסת לחיים שלהם, מה שמשך אותי זה הקשר הרומנטי שנגמר מיד אחרי ה....

כשאני מביטה בעצמי ובחיים שלי אני מגלה שוני מסוים שאין לי שליטה בזה או שאחר מנהל אותי, אני מנסה להבין מדוע אני מחפשת בחוץ למרות שאצלי בבית הכל בסדר? מה הגורם הזה? אין לי תשובות, אולי אלה ההורמונים עם הרבה דחף.

אני אישה עובדת מאוד קשה ואין לי הרבה זמן, אבל יש בתוכי הרבה אנרגיה שרוצה להוציא, את מה שאני עושה עם השכן אני לא יכולה לעשות בעבודה, כי אחרת היו מספרים וכל העולם היה יודע על התנהגותי, כך אני עושה מה שאני רוצה בשקט.

עוד לא קרה לי שהיתי עייפה או שלא רציתי בזה, תמיד מוכנה לכל מצב ולפעמים אני המזמינה, השכן שלנו לא חבר של בעלי ובעלי לא בקשר עם השכן, אבל לפעמים אני חושבת ששניהם יודעים שאני מאושרת בגללם.

אני יודעת שאני לא בסדר ומתנהגת לא טוב, אבל אין לי שליטה בכל מה שקורה במצב הזה, הבעיות והלחץ בחיים הופכים אותי לאישה שחייה מתנהלים לפי מה שרצונה דורש.

האם אני טועה?

בחורה

תגובות

19. איש של כבוד לפני 9 שנים
כבוד עצמי
18. לאן הגענו לפני 9 שנים
מסוכן מאוד
17. מצפוני לפני 9 שנים
לשמור על הבית
16. المنزول לפני 9 שנים
رخيصه
15. انساني مضلومي לפני 9 שנים
عسفيا الله يسطفل في بنات الحرام
14. מודאג מאוד לפני 9 שנים
לאן הגנעו
13. מודאג מאוד לפני 9 שנים
לאן עוד נגיע
12. מה איכפת לך לפני 9 שנים
אני אומר תעשי מה שבא לך !
11. סוסו לפני 9 שנים
לא לעשות שטויות
10. אמיר לפני 9 שנים
עוספיה
9. ... לפני 9 שנים
דליה
8. הבחורה לפני 9 שנים
תודה לתומכים אבל
7. ... לפני 9 שנים
אל תתיחסי לתגובות התוקפניות
6. סמיר לפני 9 שנים
מזל שהשכנים שלי זקנים מאוד..אחרת הייתי מתחיל לחשוד
5. מדליה לפני 9 שנים
מגעילה
4. מישהי שמכירה אותך ואת לא יודעת לפני 9 שנים
.....
3. בחורה דלאוייה לפני 9 שנים
אני מכרה אותך
2. ה לפני 9 שנים
אהבה כפולה
1. סמי לפני 9 שנים
שואלת אם טועה!!

מומלצים