דור הקופונים צרכנים חכמים יותר

המילה קופון הפכה זה מכבר לביטוי שרבים משמשים בו בידיעה ברורה שהוא מייצג לא רק הנחה אלא רווח מסוים שלא יכול היה להתקבל אחרת. ואכן, קופונים הפכו משיטת קניות מקובלת בארצות הברית לשיטה נחמדה לקנות מוצרים ושירותים בישראל.

02.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דור הקופונים צרכנים חכמים יותר

עד כדי כך חביבה ופופולרית שאנשים אפילו מחליפים ביניהם קופונים מדי פעם. אם יש לך קופון שווה למקום שאני רוצה אתן לך בתמורה קופון משלי.

בכל מקרה, שיטת הקופונים כאן כדי להישאר, ואתרי קופונים מצליחים מציעים אותם למגוון של שירותים: קופונים למסעדות, קופונים לנופש, מגוון מתנות לגבר או לאישה במחירי מבצע, כלי בית, מכשירי חשמל ועוד. כדאי לבדוק ולהתעדכן מדי פעם בקופונים האלה, משום שהרווח וההנחה הם אמיתיים.

אז למה לשלם מחיר מלא אם אפשר לגזור קופון?

שיטת שיווק חכמה

קופונים החלו כשיטת שיווקית מתוחכמת ונחמדה למשוך לקוחות לקניית מוצרים בחנות פיזית או אונליין. כשהמוכר מציע מבחר מסוים ואטרקטיבי של מוצרים מבוקשים בהנחה משמעותית, ברור למה קונים החלו לנהור אליהם ועל הדרך קנו עוד ועוד מוצרים, או מרגע שהחלו לקנות במקום זה והיו מרוצים מאיכות המוצרים ומהשירות, הפכו ללקוחות חוזרים גם ללא קופונים.

קופוניםלמעשה, יש רשימות של מוצרים שלא כדאי אפילו לקנות במחיר מלא כשיש קופונים. ההנחה היא משמעותית ואתם יכולים לשלם מחיר נוח בהרבה.

מוכרים שיודעים שטיב המוצרים שלהם המוצעים בקופונים עושה להם את העבודה, לא ימכרו לכם מוצרים נמוכים מערכם האמיתי, אלא יעשו הכל כדי לתת לכם הנחה משמעותית על סחורה מבוקשת כדי שלא תרגישו מרומים.

יתרונות שיטת הקופונים

יתרונות נוספים של קופונים לסוחרים הם שהם מבטיחים להם תנועה בלתי פוסקת בחנות שלהם, כך שבכל מקרה הם מרוויחים מהסיכוי שיותר לקוחות נחשפים לחנויות שלהם ובוודאי יחזור אם ימצאו שם לפחות פעם אחת מה שהם מחפשים.

קופונים מוצעים כדי לאפשר קנייה שוטפת ללא מבצעים, קופונים מוצעים גם כדי לפרסם מבצע מסוים, וקופונים קיימים גם כדי לערוך מבצע קניות מרוכז לרגל אירועים וחגים. בכל מקרה, אתם מרוויחים הנחה אמיתית.

מבצעי מכירות לקהלי יעד מאוד מבוקשים בקרב חובבי הקופונים וגם התחושה הנפלאה הצלחתם למצוא מוצר מבוקש מאוד במחיר נמוך מאוד בזמן מסוים.

תגובות

1. יחיאל לפני 9 שנים
קופונים חסוכים הרבה כסף

מומלצים