ילדי הפועל עוספיה הנהלה מפגינה עוצמה

מעל 280 ילדים עם הורים, הנהלת הפועל, הנהלת מועצת עוספיה, התכנסו במגרש הכדורגל במזג אוויר נוח, לפעילות למען הילדים, לראות את התורמים והתומכים מתייצבים לעוצמה ואחדות ובעיקר הצלחה בעתיד אף אחד לא פוסל אחדות, כרגע הזוכה הפועל.

29.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ילדי הפועל עוספיה הנהלה מפגינה עוצמה

כאשר רואים את התורמים שהפכו לחלק בלתי נפרד ממועדון הפועל עוספיה, מנסור מנסור, סלימאן מרזוק, שרבל חטאר ובסאם מרזוק, מבינים עד כמה ההורים סומכים על האנשים האלה ומפקידים בידיהם את היקרים שלהם, כי אם האנשים האלה מכספם וזמנם משקיעים , אז יש כאן חברה שניתן לסמוך עליהם, וצריך לתמוך בהם.

מנכ"ל הפועל עוספיה רמי ארכאב נהנה מיום כיף שערכו לילדים, רמי רואה במועדון הפועל עוספיה כבית של 280 ילדים ומפרגן לכל התורמים הרבים שתומכים במועדון הפועל עוספיה, רמי מנצל במה וקורא לאיחוד, רמי מאמין שהתוכנית שנבנתה היא תניב פרי בהמשך, רמי מאחל למכבי עוספיה בהצלחה ומנחם אותם שלא עלו, הוא לא פוסל איחוד גם בליגה ג'.

ראש המועצה וגיה כיוף מגיע עם בשורה שהוא נותן 50 אלף ₪ להפועל ומדבר על זה שהמועצה ביום ראשון מתחילה לעבוד בשני המגרשים במתחם, וגיה רואה ויוזם שקבוצה אחת של כדורגל תהיה בעוספיה, על זה הוא והנהלת המועצה עובדים, וגיה חותם את דבריו בשאפו ענק להנהלת הקבוצה.

רביע חמדאן מנהל בית הספר של הפועל עוספיה, רואה שהתוכנית שהלכו בה מצליחה מכל הגילאים ובעיקר זה לטפח ילדים מכל הבחינות, רביע מודה להנהלת הקבוצה ולהורים שתומכים, רביע שוב ושוב התחמק מלענות לשאלה בקשר לאיחוד קבוצות, רביע העדיף לדבר על ילדים.

ספא נסר אלדין מאמן במועדון הזה הרבה שנים, נהנה בעוספיה ומרגיש שזה הבית שלו, ספא אומר שמועדון הפועל עוספיה הוא מהטובים מכל הבחינות בניהולו ובצוות שנמצא בו, ספא רואה עתיד בילדים שלהם.

סלימאן מרזוק יו"ר מועדון הפועל עוספיה, מתייחס בצורה גלויה לאיחוד בין קבוצות הכדורגל שהוא זה שיזם את האיחוד ואפילו תרם מכיסו 50 אלף ₪ למען איחוד, סלימאן מדבר בשם עוספיה ודליה, כי השאיפה שלו לראות קבוצה אחת טובה מצליחה שלוקחת את שני הכפרים למקום גבוה.

לדברים בסרטון 

 

{YouTubeVideo id=QLYTjj1WMl4}

 

ילדי הפועל עוספיה

תגובות

6. הורה גאה לפני 9 שנים
ענקים
5. עיסםיא לפני 9 שנים
בחירת מאמרים לילדים
4. ... לפני 9 שנים
כל הכבוד
3. הורים לפני 9 שנים
כל הכבוד
2. דליה לפני 9 שנים
כל הכבוד
1. עיספאוי לפני 9 שנים
גאה מאוד במחלקת הילדים-נוער של הפועל עיספיא

מומלצים