בני נוער וילדים בין פיצוציות ללא פיקוח בדליה

ילדים ובני נוער בגילאים שונים מסתובבים בין הפיצוציות ללא פיקוח בדליה, מגע של אלכוהול וסם קל עם המשקה המוגז מוציא אותם מגדרם, למרות שהרוב מגיע מבתים טובים, אבל המצב והחברה גורמים לכולם להשתנות.

24.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בני נוער וילדים בין פיצוציות ללא פיקוח בדליה

כאשר התלונות הגיעו מחלק מההורים לא האמנו שיתכן דבר כזה שלידי ילדים מגיעים כל מיני דברים אסורים בחוק, כולם יודעים ואף אחד לא רוצה להתערב.

הפיצוציות שנהנות מהעדר פיקוח בכפרים בכרמל ובמיוחד בשעות יום שישי בלילה, מאפשרות לכל מיני צעירים לקנות לילדים אלכוהול ומשקאות אנרגטיים, בנוסף לידיהם של הילדים מגיעים כדורים, לא ברור אם זה כדור חגיגת או כל סוג אחר, נכנסים לתוך הסמטה החשוכה ואחרי כמה רגעים (אחרי נטילת הכדור והמשקה) הילד יוצא מהסמטה אדם אחר, וכאן מתחיל כל הסיפור.

עשרות בני נוער וילדים מגיעים למקומות בהם ניתן להשיג כל מה שהם רוצים, ללא כל חשש שמישהו יפריע, הם מגיעים בקבוצות גדולות מאורגנות, כל אחד נותן קצת כסף וברגע יש להם את כל המטען הדרוש.

בתוך הקבוצות האלה שתלנו צעיר, והשיטה מאוד קלה.

הצעיר התחבר לקבוצת ילדים, למרות שלפני הם לא הכירו, הוא מציע להם לשמש קניין לבירה או שתייה חריפה ובמקרים מיוחדים שהכל נפתח גם מציע לילדים כדורים לבנים שעושים טוב לראש לטענות הצעיר.

הילדים שרובם לא מבינים לאן נכנסים לא חושבים הרבה ומיד מסכימים ואם יש ילד שלא רוצה, אז מתחיל הלחץ של החברה, הם פונים אליו נו מה קרה יום שישי בו נהנה, מה קרה למה אתה מנסה לקלקל לנו את השמחה והמסיבה?, הם כלל לא מבינים על מה מדברים שבסופו של דבר כולם מסכימים.

כל העדות וההקלטות של התחקירן שלנו מעידות על ילדים תמימים שאין להם שמץ של מושג, שיש בעולם הזה אנשים רעים, הם מנסים להתחבר לכל מה שמציעים להם ובעצם אין איש שמכוון אותם שזה אסור וזה מותר.

יש מקרים נוספים בהם ילדים התעלפו והתחילו לפרקס אחרי נטילת כדורים עם שתייה אנרגטית, שמצבם התדרדר מאוד אחרי זה, בסופו של דבר בגלל כאלה אנשים, הם סובלים היום מאוד.

ילדים

נרשמו עוד מקרים בהם ילדים בני 9 יורדים מהרכב נכנסים לפיצוציות לקנות לאבא שממתין ברכב משקה אלכוהול וסיגריות והמוכר ללא כל בעיה מוכר להם וילד יוצא ללא כל בעיה מהפיצוציה לרכב של ההורים, זה גם בניגוד לחוק שאוסר למכור לילדים מתחת לגיל 18.

הבעיה שאנו מביאים היום היא מהקשות ביותר שחברה שלמה תסבול בעתיד מהתופעה שגורמת לילדים להתנהג בצורה מוזרה בהשפעת הכדורים והשתייה שהם נוטלים.

הורים ואמהות רואים את התופעה באותם מקומות שמוכרים לילדים שכלל לא מפריע לאף אחד ובמקרה אחד נרשם גם שאימא קנתה לילד בירה זה דבר שלא האמנו שיקרה.

הילדים אלה שרק לפני כמה רגעים הגיעו בקבוצה אחרי השימוש באסורים התפזרו וכל אחד הלך לכיוון אחר או שמיד נתקלו בקטטה או מריבה. יום אחרי זה ניסה התחקירן שלנו לשאול את אחד הילדים מה קרה, הילד כלל לא זכר כלום, אבל ההורים סיפרו לו שהוא הגיע עם אדם בוגר הביתה והוא לא זוכר כלום.

ילדים נפגעים מכל הבחינות בגלל חוסר הפיקוח ומקומות בילוי לבני נוער.

שימו לב לפני שתאבדו את הילדים שלכם.

תגובות

5. בכל מקצוע לפני 9 שנים
יש לנו ילדים טובים אבל מועצה גרועה
4. עספאני 25 לפני 9 שנים
חבל
3. צעיר לפני 9 שנים
כמה שזה קשה אין לכם מושג
2. העניין מדאיג לפני 9 שנים
סמים ואלכהול
1. صبية לפני 9 שנים
يا خسارة

מומלצים