פואד מבקר בצורה גלויה עאמר מגונן!

פואד קרא יו"ר הפועל דליה אומר את הדברים בצורה הגלויה לנציג המועצה בדליה ולקהל, לפואד המשחק הזה עולה הרבה כסף, עאמר חסיסי מנסה להסביר לנו ולפואד שאנחנו לא מעודכנים, לדברים

24.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פואד מבקר בצורה גלויה עאמר מגונן!

כדורגל זה שם המשחק בדליה קהל דליה ובמיוחד הקהל של הפועל רצה מאוד לחזור לליגה א' אבל הגורל רצה אחרת, למרות שהפועל הובילה את הליגה במשך הרבה שבועות, היא  אבדה את העליה ברגע ה90 למשחק.

פואד קרא שלא הגיע לשום משחק השנה, ממשיך להשקיע בקבוצה וככל הנראה גם בשנה הבאה, פואד בא בטענות למועצה שלא הכינה בדליה מגרשי אימונים ולא העמידה לקבוצות שום תנאים.

עאמר חסיסי שמגונן על עצמו ועל המועצה בה הוא חבר, מנסה להסביר שהדברים שאומר פואד הם לא כל כך נכונים ושהמועצה עושה הרבה למען הפועל והספורט בכלל, עאמר מבטיח שהוקצו מאה אלף ₪ למטרת תמיכה בקבוצות.

פואד:"עדיין לא החלטתי אם אני ממשיך ולגבי העליה יש אכזבה, אבל מההתחלה בנינו קבוצה לא לעליה, אני לא מרגיש אכזבה וחשוב לדעת שהקבוצה עם המצב שלה לא ערוכה לליגה א', אפשר עוד להמשיך להחזיק קבוצה מכיסי וכיסים של חברים".

פואד:"אין לי ספק שאין מקום לשתי קבוצות בדליה, שווה לעשות חישובים אני אישית לא פוסל את זה".

עאמר:"כיף לראות אנשים לא מעודכנים לגבי האיחוד, אנחנו כן דוגלים וכבר ישבנו עם הצדדים",כן עאמר מסדר לנו פתגם על הרצון ואז פואד חוזר ואומר לעאמר "שגם אם יתנו 100 אלף ₪ זה לא הפתרון, הפתרון הוא בניית תשתיות".

פואד מכחיש שהפועל חתמה עם מאמן מוכר מהצפון, בינתיים לא חושפים את השם, פואד מאמין שיש מלא שחקנים מהכרמל שיכולים לשחק בליגה ב' ו א' ועליהם הוא בונה את הקבוצה לעתיד.

עאמר שוב חוזר על מה שהוא אישית פעל ועשה למען שתי הקבוצות הפועל ומכבי דליה, אבל עאמר לא מכחיש שמה שקרה ב5 השנים האחרונות ,גרם לטעויות קשות בשתי הקבוצות.

פואד:"הקהל שלנו לא הגיע בגלל שפתחנו עם קבוצת שחקני רכש והבעיה השניה המקום של דליה, שמקרב את המוצלחים לכל הערים בארץ, שהמוצלחים עוברים לשם".

 

פואד קרא ועאמר חסיסי בראיון טוב

 

{YouTubeVideo id=CBcKSPZJmd0}

פואד קרא, עאמר חסיסי

תגובות

14. אמיר מוסטפא לפני 9 שנים
דליה
13. מצחיק לפני 9 שנים
מצחיק מאוד
12. כדורגלן לפני 9 שנים
לעשות חשבון נפש
11. תושב לפני 9 שנים
ליצנים
10. אוהד לפני 9 שנים
עאמר
9. מבין עניין לפני 9 שנים
פואד עאמר בקו של רפיק לאכול
8. משקיף... לפני 9 שנים
לא מספרים את האמת...
7. דילאוי מה זה פשוט !! לפני 9 שנים
להנהלות המכובדות
6. חלבי קוח לפני 9 שנים
לפואד ורדואן שלום
5. וותיק לפני 9 שנים
פואד נכס שירבו כמוהו.אבל
4. ג׳וליס לפני 9 שנים
בזכותך
3. לעאמר לפני 9 שנים
מאה אלף שח זה יספיק לחומוס
2. אדום לפני 9 שנים
מועצה בדיחה
1. תושב לפני 9 שנים
אפס

מומלצים