ח"כ עמאר ושיך טריף ישועת בעלי הקרקעות במפער הקישון

סוגיה בה נמצאים בעלי הקרקעות מחייבת התערבות בכירה להבאת הסכם מקובל על כולם, עמאר שהתחייב לעזור מתואם עם השר לוין עומד מקרוב ונפגש עם בעלי הקרקעות, ובציר השני שיך טריף ייפגש בשנית עם המשנה ליועץ המשפטי עו"ד ארז קמיניץ.

23.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ח"כ עמאר ושיך טריף ישועת בעלי הקרקעות במפער הקישון

שיך מוופק טריף נפגש עם המשנה ליועץ המשפטי עו"ד ארז קמיניץ בעניין אדמות מפער הקישון

שיך מוופק בשיחה לפורטל הכרמל ציין שהוא מזמן מעורב מאוד בנושא האדמות במפער הקישון, עם מנכ"ל ראש הממשלה ועם מנכ"ל משרד התחבורה .

שיך מוופק ציין שביום שני תתקיים פגישה שניה עם המשנה ליועץ המשפטי בירושלים ושהם סיכמו יחד שלפגישה יגיעו כל הצדדים המעורבים, גם עורכי הדין מטעמם של בעלי הקרקעות במפער הקישון.

חבר הכנסת חמד עמאר נענה לקריאה של השר יריב לוין ונרתם לנהל משא ומתן בין בעלי הקרקעות במפער הקישון לבין המדינה.

ח"כ עמאר: "לפני שפנה השר לוין, פנה אלי מנהל מנסור וישבנו כמה פעמים, לאחר שהתחילו בעבודות בקרקעות פנה אלי השר ושוב ישבתי עם מנהל, ישבתי עם מפקד המחוז ודיברתי עם השר".

"אני אומר שצריך למנות בורר, המדינה מחויבת בנושא הזה, זו זכותם של בעלי הקרקעות, השר לוין מאמין בזה, אבל זה לא תלוי בו זה תלוי ביועץ המשפטי לממשלה, השיך טריף מעורב בנושא ובסופו של דבר נגיע להחלטה שיהיה בורר, דיברתי גם עם מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי בנדון".

ח"כ עמאר: "המצב הוא שלוקחים את הקרקע של בעלי האדמות, אפילו בורר לא רוצים לתת וזה מצב קשה, חבל שנכנסנו לתמונה מאוחר מדי, אף אחד לא פנה אלי בשלוש וחצי השנים האחרונות עד שפנה מנהל ונכנסתי לעניינים".

"אני חייל של העדה הדרוזית, באתי לעבוד בכנסת למען העדה הדרוזית, אין קשר בין ליכוד לישראל ביתנו, העיקר איך משיגים לבעלי הקרקעות את הזכויות שלהם".

לכל הדברים בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=vyP8HrQcNsU}

שיך מוופק וחכ עמאר

תגובות

8. יוסי לפני 9 שנים
לא לוותר על זכויות
7. עספאוי בעל אדמה לפני 9 שנים
נוער גבעות
6. צעיר דרוזי לפני 9 שנים
שכולם יבינו ובמיוחד חמגבים הבסכים
5. חלבי לפני 9 שנים
מספיק
4. משפחת זאהר עוספיה לפני 9 שנים
ך2 אתה צודק
3. חלבי לפני 9 שנים
הגיע הזמון שיתערבו למען בעלי האדמות
2. בעל קרקע לפני 9 שנים
אלימות משרד התחבורה
1. פ.פ.ח. לפני 9 שנים
שותפות במיזם ולא קרקע חליפית

מומלצים