מכתב פתוח אל ח''כ איוב קרא

מנהיג חזק, זה שמזהה את ההזדמנות מקבל החלטות קשות ומנצל אותה, היום, ועכשיו  ברגע זה ,ממשלת ישראל העתידית נמצאת בסיטואציה דומה, והקמתה תלוי בקולו של ח''כ איוב קרא. מעמדו של ח''כ איוב קרא חזק מאוד וקולו שקול לקולם של 60 חכ''ים.

05.05.2015 מאת: אמין זאהר
מכתב פתוח אל ח''כ איוב קרא

אני מודיע מראש שמעולם לא הצבעתי ליכוד ולא נמנה עם תומכיו של ח''כ איוב קרא. בכנס בחירות האחרון בערב בחירות בדליה כיבדתי את הזמנתו והשתתפי וגם איחלתי לו הצלחה.

בדצמבר 1994 ראשי המועצות הדרוזיות אז יצאו בפעם הראשונה בהיסטוריה במאבק נגד ממשלת ישראל כדי לדרוש זכויות ותקציבים. מנהיגי המאבק היו נחושים להשיג הישגים (ראשי המועצות אז שהובילו את המאבק היו שיח' מפלח מולא, אסעד עראיידי, פהמי חלבי, נסרללה ח'יר, עלי הזימה, מופיד עאמר, ד. זיאד דאהר  קנג' מנסור. ושיח' אבו והיב סיף מינוח/ג'ת מצטער אם שכחתי מישהו).

בימים הראשונים  להפגנה אשר היו ימים קרים אף חבר כנסת או שר לא בא לתמוך במאבקם ולהזדהות איתם.

תוך כדי המאבק נוצרה סיטואציה שממשלת יצחק רבין ז''ל  עלולה  ליפול והיא תלויה בקולו של החכ''ל הדרוזי סאלח טריף ממפלגת ראש הממשלה.

ראשי המועצות קראו את ההזדמנות והפעילו לחץ על חכ''ל סאלח טריף לנהל מו''מ עם רבין והניח בפניו אולטימאטום, או זכיות ותקציבים לדרוזים או אשלח אותך הביתה. הזדמנות זאת הביאה לתוכנית החומש ותקציב של מיליארד ושבעים מליון שח'.

היום, ועכשיו  ברגע זה ,ממשלת ישראל העתידית נמצאת בסיטואציה דומה, והקמתה תלוי בקולו של ח''כ איוב קרא. מעמדו של ח''כ איוב קרא חזק מאוד וקולו שקול לקולם של 60 חכ''ים. זאת היא ההזדמנות להביא שינוי והישגים לדרוזים בכלל ולאיוב קרא בפרט. על ראשי המועצות לשכנע-ללחוץ-  ולעזור לאיוב קרא לנצל הזדמנות זאת שלא תחזור לעולם.

אמין זאהרח''כ איוב קרא ,במהלך נבון ומחושב אתה יכול להתמנות לשר בכיר ומשפיע בממשלת ביבי וגם אתה יכול להסיר את הקיפוח והאפליה המתמשכת לאורך 67 שנים נגד הדרוזים. בימים האחרונים הוכח שהתקשורת הישראלית לא סופרת אותנו ומצד שני ידידנו האתיופים השתלטו עליה ובצדק. היום בשעה זאת אתה התקווה של 130000 דרוזים.

ביכולתך לנהל מו''מ עם כל סיעות הקואליציה ולסכם איתם לתמוך בכל הצעותיך העתידיות בכנסת כולם תלויים באצבע שלך. בהצחלה.

כעת ביבי מנהל מירוץ אחרי הזמן כדי לסכם עם סיעת הבית היהודי, יש לך זמן של כמה שעות. מספיק שתרמוז לאחד העוזרים של ביבי שלא תגיע להצבעה על אישור הממשלה ,תהפוך לחבר הכנסת הכי מחוזר בכל הזמנים.

נכון למהלך זה צריכים מנהיגים חזקים ולדעתי יש לך את זה. מה עוד שהבטחת בערב בחירות לתמוך במאבק הדרוזי.

תגובות

8. יואב ירושלים לפני 9 שנים
מכתב פתוח
7. דיויד פלורידה מיאמי ביץ' לפני 9 שנים
מכתב לאיוב
6. חלבי קוח לפני 9 שנים
אמין שלום
5. אני לפני 9 שנים
אני
4. יוסף לפני 9 שנים
כל הכבוד על היוזמה
3. מנסור לפני 9 שנים
הצבעת כחלון שכחלון ידאג לך
2. בחורה מדליה לפני 9 שנים
כתבה מהממת ובעיתוי הנכון
1. אמיר חלבי לפני 9 שנים
כול הכבוד אמין על הכנות והיושר בכתבה

מומלצים