לילה במיון כרמל סמירה בקלות יכולה לנהל מדינה

מי לא נקלע לחדר מיון והיה צריך להמתין שעות עד להשלמת הבדיקות הרפואיות עד לשחרור, חדר מיון בית חולים כרמל תפס את עו"ד שרי ישראלי צופה מהצד לצוות הרפואי ומיד חיברה את הדברים הבאים.

26.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לילה במיון כרמל סמירה בקלות יכולה לנהל מדינה

עו"ד שרי ישראלי בנוסף להיותה עורכת דין מדופלמת היא גם בעלת משפחה שנזקקת לפעמים לשירותי הבריאות באזור חיפה והצפון.

השבוע היא הגיעה עם בן משפחה לחדר המיון המלא של ביה"ח כרמל ולמרות כל הקשיים והלחץ היא יצאה עם תובנות חכמות ושיתפה את כל חבריה בפייסבוק בפוסט מרתק על רפואה דחופה, לחץ ועומס מטורפים, ואנשים טובים מכרמל.

"ביליתי" היום בחדר מיון כרמל עם קרוב משפחה חולה, כותבת עו"ד ישראלי.ישבתי שם שעות ארוכות. מיון עמוס בצורה חריגה על שני חלקיו, מהלכים ושוכבים. ועדין התחושה כשיצאתי משם הבנתי שיש על מי לסמוך, עדין. בחורה צעירה, אחות עם קוקו שחור, ניהלה את המיון ביד רמה. דחפה, זירזה, טיפלה, שאלה, ליטפה, פעלה, העירה רופאים, טיפלה באירועים חריגים ובתאונה רבת נפגעים, ועדין חייכה והיתה נעימה במשך כל היום.

סמירה קאסום שמה. צוות רופאים מכל מיני תחומים שלא נח לרגע ודילג ממיטה למיטה בניצוחה של אותה סמירה עם הקוקו. ואני עוקבת אחרי סמירה ואומרת לעצמי בלב זאת , הסמירה הזאת, בקלות יכולה לנהל מדינה.

ויכולה לקטוע את מחשבתה ואת מעשיה כדי לענות לבן משפחה מודאג וחוזרת מייד לפעולה אותה הפסיקה מבלי לכעוס ומבלי להתבלבל יכולת שכנראה נתונה רק לנשים ואיתכם הסליחה ואני השארתי שם את בן המשפחה לאשפוז ואני יודעת שהוא בידיים טובות כי כנראה בכל מחלקה יש סמירה אחת כזאת ורופאים אכפתיים כאלה.

מערכת הבריאות שלנו במדינה קורסת ואיתה גם אנשים טובים כמו סמירה וצוות הרופאים האומלל שהיה שם הבוקר עבור חולים צעירים קשישים בודדים ו/או עם משפחה.

ואם משהו מכיר את סמירה אנא מסרו לה את הערכתי הרבה. לה בטוח הייתי מצביעה שתנהל את המדינה שלי כמו שניהלה הבוקר את חדר המיון. רק כי אכפת לה ", חתמה את הפוסט המרגש עו"ד ישראלי.

כדי לתת מעט הערכה ותשומת לב לאחות סמירה הפתיעו אותה הבוקר בעבודה מנהלת השירות של כרמל קרן מרום, מנהלת הסיעוד חיה פקר, ומפקחת הסיעוד של הפנימיות וחדר המיון מיתי אשכנזי שהעניקו לה שי צנוע על המסירות והעבודה שלה שלא על מנת לקבל פרס, כי סמירה, וזאת כולם יודעים עובדת מכל הלב.

סמירה במרכז, עם חיה פקר ומיתי אשכנזי
בצילום האחות סמירה במרכז, עם חיה פקר ומיתי אשכנזי בחדר המיון צילום אלי דדון

תגובות

1. סעיד רכאב עו"ד לפני 9 שנים
הישראלי היפה

מומלצים