ח"כ חמד עמאר:"ישראל ביתנו בית לכל דרוזי"

מבחן האמת הגיע ח"כ חמד עמאר שנרשמו על שמו הצעות רבות יעילות לישוב הדרוזי בכלל מדורג בניגוד לכל הציפיות במקום ה6 ומובטח לו לכהן כשר בממשלת ישראל, פגשנו אותו לשיחה רגע אחרי בחירתו.

22.01.2015 מאת: חסין חלבי, סמיר חלבי
ח"כ חמד עמאר:"ישראל ביתנו בית לכל דרוזי"

חה"כ חמד עמאר אמר לנו: "אני נמצא במקום ריאלי שיכול להיכנס לכנסת וזו תעודת כבוד לליברמן ולישראל ביתנו, אני מקווה להיכנס לכנסת ולשרת את העדה הדרוזית, איפה שאני אהיה גם אם נבחרתי להיות שר, המטרה היא לשרת את העדה".

"בכנסת ה18 נקלעו הרשויות הדרוזיות למצב מאוד קשה ואני יחד עם חבריי רתמנו את השר ליברמן לטובת הרשויות, אז הצלחנו לשחרר 360 מלש"ח פלוס, לסגירת גרעונות, אחר כך אושרה תכנית מיוחדת לדרוזים בסך 680 מלש"ח".

חה"כ עמאר: "בכנסת הנוכחית פעלתי לפתור בעיית חלקות לחיילים המשוחררים, שכל חייל משוחרר יוכל לקנות חלקה וניהלתי משא ומתן מאוד קשה עם האוצר בנדון, עם שר האוצר עצמו, שר השיכון וגם עם מינהל מקרקעי ישראל, בסופו של דבר הגענו להנחה בקרקע ולביטוח של 90 אחוז, כך יקבל כל חייל משוחרר חלקה במחיר מאוד מוזל".

"עבדתי על נושא התעסוקה, על ייצוג הולם לבני העדה הדרוזית בחברות ממשלתיות, אני רואה תוצאות מדהימות בנדון כמו בחברת חשמל, ברכבת ישראל, במקורות ועוד".

חה"כ עמאר: "ישראל ביתנו היא המפלגה היחידה שנתנה לנו כבוד כעדה דרוזית והציבה אותנו במקום שיכול לקדם, עם אמירה וכוונה למנות אותי שר, הם רואים את החשיבות של העדה הדרוזית, לכן כדרוזים אנחנו רואים איזה מפלגה יכולה להיות הבית שלנו, אני באתי לשרת את העדה הדרוזית ולעזור לצעירים בעדה".

"אנחנו המפלגה היחידה שיש לה תכנית ברורה, יש את ההתבטאויות של מפלגות השמאל, 22 שנה אחרי אוסלו ועדיין אין שלום ולא התקדם כלום, יש דרך שיושבים ולא עושים כלום ואז יוזמים בשבילנו ומחליטים בשבילנו, את השיטה הזו אנחנו לא רוצים, ויש את השיטה השלישית של הבית היהודי שאומרת מהים לנהר וגם אנחנו לא רוצים את זה, יש לנו אמירה שצריך לפתור את הבעיה מהשורש, עם מדינות ערב, הפלסטינים וערביי ישראל, מבחינה מדינית יש לנו תכנית ברורה"

חה"כ עמאר: "עד כה אם אמרתי משהו אז התכוונתי אליו, כשאני אומר אני רוצה ייצוג דרוזי בחברות הממשלתיות אז אני מתכוון לזה, כשאני אומר אני רוצה להקים ישוב דרוזי אז אני מתכוון לזה, כשאני אומר שרוצה שיהיו מרכזי רובוטיקה אז אני מתכוון לזה והיום יש לנו 24 מרכזי רובוטיקה בכפרים הדרוזים, כשאני אומר אני רוצה לעשות מרכז מדע ומחקר דרוזי אז אני מתכוון לזה, כדי שנהיה במצב הכי טוב מכל הבחינות".

"לגבי דליה ועוספיה ובעיית התכנון והתשתיות, בדליה ועוספיה ובהרבה ישובים הבעיה מאוד קשה אני יזמתי תוכנית חומש חדשה של 2.4 מליארד ₪ שאושרה בממשלה ובגלל הבחירות עכשיו צריך לאשר את התכנית בממשלה החדשה, אני מקווה שאני אהיה חלק באישור התכנית בממשלה".

 {YouTubeVideo id=ePpgrClT9Wc}

תגובות

17. ג'ונייד ללאוי לפני 9 שנים
חמד, עלה והצלח
16. מצביע לראשונה לפני 9 שנים
חמד מציג אישי שלי
15. עספאווי לפני 9 שנים
איש כלבבי
14. סטודנטית לפני 9 שנים
חמאד עמאר נציג הצעירים בכנסת
13. דרוזי לפני 9 שנים
בהצלחה מאמינים בך
12. מקלדה לפני 9 שנים
תומך בח"כ חמאד עמאר
11. אבו רוכן לפני 9 שנים
רק חמאד יכול ומקשיב
10. Zaki לפני 9 שנים
דאליה
9. דר אמין זידאן לפני 9 שנים
מכובד וראוי
8. נסראלדין לפני 9 שנים
רק לחמד עמאר
7. מהכרמל לפני 9 שנים
חמד עמאר הנציג שלי
6. דרוזי לפני 9 שנים
תומך בחמד עמאר למרות שאנחנו לא מכרים אישית
5. חלבי קוח לפני 9 שנים
מצביעים רק לחמד עמאר
4. יושר לפני 9 שנים
כל הזמן הצבעתי ליכוד עכשיו רק ישראל ביתינו
3. תושב עספיא לפני 9 שנים
כל הכבוד ובהצלחה
2. עיספאויי לפני 9 שנים
בהצלחה חמד מכל הלב
1. תומכת מדליה לפני 9 שנים
בהצלחה

מומלצים