הקשיבו לעצתו של בעל מקצוע

כולם רוצים להראות יפים וחטובים אבל זה לא תמיד הולך ואז מתחילה מלחמה פסיכולוגית שלפעמים עולה לנו ביוקר, יחזקאל פאטשינו מאמן מקצועי שיעזור לכם להוריד טונות של שומן ללא הרבה מאמץ ותסבוכות.

16.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הקשיבו לעצתו של בעל מקצוע

לשוחח עם בעל מקצוע זה רק עוזר, זו שיחה שיכולה להביא אותך לחיים בריאים, במקום לקחת תרופות כדי לרזות, ולפעמים זה פוגע במערכות בגוף, אתם יכולים לקבל תוצאה מהירה ע"י בעל מקצוע, שרק תעזור לכם.

יחזקאל פאטשינו מטפל עם נסיון של 10 שנים בתחום אכילה נכונה ואורח חיים בריא, עבד עם מאות אנשים עם בעיות בריאות והשמנה והגיע לתוצאות מרשימות עם כל אדם, כל מטופל זוכה ליחס אישי ומסור על ידיו כל הדרך עד להשגת היעד שהגדיר לעצמו, ליווי אישי ומסור.

יחזקאל מתייחס לנושאים בצורה מאוד עניינית ויש לו תשובה לכל שאלה בנושא תזונה נכונה וירידה במשקל.

יחזקאל: "אנחנו שמים דגש על איך לשנות את הרגלי החיים ולשפר את החיים, זה אומר מציאת פתרונות לכל אדם ואדם, גם לאנשים עם בעיות של סוכר, כולסטרול, לחץ דם ומחלות כרוניות ועל הדרך גם לרדת במשקל".

"עובדים מול הלקוח באופן אישי, מתאימים מסגרת לכל אדם, נותנים את הכלים והדרך להגיע לתוצאה ולשמור על התוצאה".

יחזקאל מציין את בעיית מחלת הסוכרת הנפוצה במגזר הערבי שהיא מחלה נוראית וגורמת לסבל, ואיך אפשר למנוע את הסוכרת ולהוריד בצורה משמעותית באמצעות מודעות.

יחזקאל: "תזונה בעיני זה משהו שצריך להשתלב בחיים שלנו בצורה פשוטה וקלה שלא מקשה על סדר היום והרגלי החיים שלנו".

יחזקאל: "מנסיוני הדרך להצלחה באיזון התזונה בחיינו נמצא בעשייה ובאמונה שזה אפשרי. כל אדם יכול לשנות את מצבו הבריאותי, אך דרושה ההחלטה בדרך והמסירות אלו הם הלקוחות המצליחים ביותר שלי".

יחזקאל פאטשינו

יחזקאל יעזור לכם באיזון וירידה במשקל, באופן בריא שמשתלב באורך החיים, יספק צעדים פשוטים וברורים, שיובילו צעד אחד צעד ליעדים, יגרום לכם לשפר את התחושה הכללית, יקשיב וילווה ברגעים הקשים.

אם אתם מרגישים שאתם צריכים שינוי פיזי בצורה טבעית אז הגעתם לכתובת הנכונה.

יחזקאל פאטשינו, מאמן לאכילה נכונה, 0585889880

דף החברה

http://wellness.ravpage.co.il/gift

 

{YouTubeVideo id=t3He6tmo8iQ}

תגובות

מומלצים