אירוע משותף ליהודים וערבים על מגרש הכדורגל במכר ג'דיידה

חגיגת דו קיום על המגרש לציון יום זכויות האדם, יוזמת תכנית בועטים את האלימות והגזענות מיסודה של הקרן החדשה לישראל, לאירוע הוזמנו כל שחקני ליגת העל מאזור הצפון

09.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אירוע משותף ליהודים וערבים על מגרש הכדורגל במכר ג'דיידה

לקראת יום זכויות האדם הבינלאומי שחל השבוע: יום חמישי ה- 11.12, שעה 18:00, יערך אירוע משותף ליהודים וערבים שיחגוג חיים בשיתוף על מגרש הכדורגל.

לאירוע הוזמנו כל שחקני ליגת העל מאזור הצפון. ביניהם רועי שוקרני והישאם כיוואן שחקני הפועל חיפה, רן אבוקרט ויאם עמאשה שחקני מכבי חיפה, דודו גורש, אבו ניל והמאמן אלון חרזי מהפועל עכו, שחקן העבר סאלח חסארמה ויו"ר בני סכנין אבו יונס. כן ייקח חלק באירוע שוער בני סכנין מוחמד קנדיל, שינסה לעצור פנדלים שיבעטו לעברו בני נוער מקומיים. עוד ישתתפו שחקני קבוצות חובבים של מכר, מעלות, ג'דיידה וותיקי מכבי עכו.

את האירוע יפתח זוהר בהלול, חבר המועצה הציבורית של הקרן החדשה לישראל. אחריו ישאו דברים יו"ר מועצת מכר ג'דיידה המארח את האירוע, חסארמה נציג הקרן החדשה לישראל. במהלך האירוע, ילדים ונוער תושבי האזור יוזמנו למשחק פנדלים עם שוער בני סכנין מוחמד קנדיל. בסוף האירוע יחולקו מגני הוקרה לשחקני קבוצות הוותיקים.

לדברי זוהיר בהלול, חבר המועצה הציבורית של הקרן החדשה לישראל, "דווקא ביום זכויות האדם חשוב לזכור את המאחד והמשתף בין הציבור היהודי והציבור הערבי בארץ ולא המפריד והמבדיל. ביום חמישי נחגוג את הערכים המשותפים לכולנו על מגרש הכדורגל המסמל את הערכים האלו יותר מכל".

תגובות

מומלצים