הוכרזו 12 הרשויות הזוכות בפרס שרת התרבות והספורט

הפרס ביוזמת שרת התרבות והספורט מוענק זו השנה הרביעית לרשויות מקומיות מרחבי הארץ, שבלטו בפעילותן בתחום הספורט ומינפו אותו בתחומן לרווחת התושבים.

25.11.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הוכרזו 12 הרשויות הזוכות בפרס שרת התרבות והספורט

סך הפרסים יעמוד על 560,000 ₪.

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, בירכה את הרשויות הזוכות בפרס, ואמרה: פרס זה אותו יזמתי, מהווה ציון דרך חשוב בפיתוח התרבות והספורט ברשויות ברחבי הארץ, ומאפשר את העשרתה של תרבות הפנאי ביישובים.

בשנתו הרביעית של הפרס, הרשויות לוקחות חלק במפעל חשוב זה, המעודד הרחבת מסגרת פעילויות ואירועי התרבות והספורט, התורמים לרווחת התושבים ומשפרים את איכות חייהם. אני מאחלת לרשויות המקומיות המשך עשייה פורה ומבורכת.

ועדת הפרס בחרה כזוכות במקום ה – 1:

מודיעין  מכבים רעות (בקטגוריית ערים גדולות), אילת (בקטגוריית ערים קטנות), עמק חפר (בקטגוריית מועצות אזוריות), כאוכב אבו אל היג'א (בקטגוריית מועצות מקומיות). הפרס בשווי כולל של 300 אלף שקלים יתחלק בין ארבע הרשויות וכל אחת תקבל סך של 75 אלף שקלים.

ועדת הפרס בחרה כזוכות במקום ה – 2:

רעננה (בקטגוריית ערים גדולות), נס ציונה (בקטגוריית ערים קטנות), ערבה תיכונה (בקטגוריית מועצות אזוריות), מזכרת בתיה (בקטגוריית מועצות מקומיות). הפרס בשווי כולל של 160 אלף שקלים יתחלק בין ארבע הרשויות וכל אחת  תקבל סך של 40 אלף שקלים

ועדת הפרס בחרה כזוכות במקום ה -3:

הרצליה (בקטגוריית ערים גדולות), קרית גת (בקטגוריית ערים קטנות), ערבות הירדן (בקטגוריית מועצות אזוריות), בית אל (בקטגוריית מועצות מקומיות). הפרס בשווי כולל של 100 אלף שקלים יתחלק בין ארבע הרשויות וכל אחת  תקבל סך של 25 אלף שקלים .

בזכות הישגים מרשימים בקידום ומינוף הספורט בתחומן, הצליחו הרשויות הזוכות לגבור על יתר הרשויות שהגישו השנה מועמדות לפרס שרת התרבות והספורט. הפרסים בשווי כולל של 560,000 ש"ח יוענקו על ידי שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, בטקס חגיגי בהשתתפות ראשי הרשויות הזוכות ונציגיהם.

השרה לימור לבנת יזמה בשנת 2011 את הפרס במטרה לעודד את הרשויות המקומיות לקדם ולטפח פעילות מגוונת וענפה בתחומי התרבות והספורט לרווחת התושבים. משרד התרבות והספורט שם דגש על מתן הזדמנות שווה לכלל הרשויות להציע את מועמדותן בכל קטגוריה של הפרס. בהתאם לכך, נקבע בתקנון, כי ועדת הפרס תבחר זוכות בשלושת המקומות הראשונים ב- 4 קטגוריות: פרס לערים גדולות; פרס לערים קטנות; פרס למועצות מקומיות; פרס למועצות אזוריות.

כחלק מתנאי הסף של התקנון, נדרשו הרשויות לצרף התחייבות אישית חתומה מטעם ראש הרשות, שסכומי הפרס ישמשו לשיפור וקידום נושאי הספורט והתרבות בתחומן לרווחת התושבים.

חבר השופטים בתחום הספורט כלל את: אורלי פרומן - מנכ"לית משרד התרבות והספורט, רן בר - סמנכ"ל משרד התרבות והספורט, עופר בוסתן - סגן ראש מינהל ספורט, טל ברודי – כדורסלן עבר, מיכל מנקס – נציגת השלטון המקומי וורד בוסקילה – השייטת האולימפית לשעבר.

טקס הענקת הפרסים, במעמד שרת התרבות והספורט, יתקיים בתאריך 15 בפברואר 2015. הזמנה לטקס חלוקת הפרסים תישלח בהמשך.

תגובות

מומלצים