מכבי עוספיה מפסידה את גביע המחוז במגרש הביתי

קהל אוהבי הכדורגל בעוספיה הגיעו לעודד ולתמוך בקבוצתם מכבי, שנראתה לא מאורגנת וספגה 3 שערים ואז התחילה לצמצם את התוצאה, כל הדרמה מהמשחק בכתבה שהכנו לכם.

14.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מכבי עוספיה מפסידה את גביע המחוז במגרש הביתי

במסגרת גביע המדינה בליגה ג' מחוז יזרעאל, אירחה מכבי עוספיה למשחק הגמר את בני באקה, אחת הקבוצות הקשות והמושקעות בליגה ג'.

מכבי עוספיה נתפסה חלשה ואיבדה מספר הזדמנויות פז שיכלו להביא את הקבוצה לנצח, אבל כמו שאומרים בכדורגל אם לא נכנס הכדור אין שער.

באקה שידעה לנצל חולשת הגנה, הבקיעה 3 שערים וריסקה את מכבי עוספיה, במחצית הראשונה.

עם תחילת המחצית השנייה, שחקן מכבי עוספיה מוכשל ברחבה, בעיטת פנדל מ 11 מטר, שבועט עומרי מלאק מצליח לצמצם את התוצאה ל1-3.

שחקן מכבי עוספיה והב והב מקבל כדור רוחב ומצליח להבקיע שער, ומצמצם את התוצאה ל2-3 בזמן שמכבי עוספיה תקפה וסיכנה את שער באקה, בני באקה ניצלו הזדמנות והבקיעו שער רביעי.

עוספיה חוזרת בדקות האחרונות ומבקיעה, עומרי מלאק כובש את שערו השני במשחק, תוצאת סיום 3-4 לבאקה שזוכה באליפות גביע המדינה בליגה ג' יזרעאל.

מכבי עוספיה

ממכבי עוספיה הצטיין לוטפי נסר אלדין

שפטו את המשחק: אלי ברק, דרור צמרמן, אופק אלברט.

שוחחנו עם שבלי והבה שהעניק את הגביע לקבוצה הזוכה, אחמד והב מאמן הפועל דליה, ענן פרו שוער קבוצת שפירא חיפה, ברכאת והב שחקן הפועל דליה, פדל והב מאמן מכבי עוספיה, סיאח ארכאב, רושדי סבא מחזיק תיק הספורט במועצת עוספיה, מגד אבו סעדה שכנראה עובר למכבי עוספיה, ויסאם עיסמי, לוטפי נסראלדין, עומרי מלאק, עלאא אבו פארס, חאתם ענבושי.

 

{YouTubeVideo id=bXeTcVvo9lQ}

תגובות

3. עדכון לפני 10 שנים
מחר חמישי בשעה 3 מכבי דליה נגד כרמיאל בדליה
2. הורה לפני 10 שנים
לדעתי מחלקת הנוער של מכבי דליה מעולה
1. הייתי במשחק לפני 10 שנים
כל הכבוד למכבי

מומלצים