נערכים למשחקי גביע הטוטו באצטדיון סמי עופר

לקראת פתיחת אצטדיון "סמי עופר" בחיפה: מד"א כרמל סיים את היערכותו לקראת פתיחת עונת הכדורגל ומשחקי גביע הטוטו שיערכו בחיפה.

30.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נערכים למשחקי גביע הטוטו באצטדיון סמי עופר

בתום שש שנות תכנון והקמה, עונת הכדורגל תפתח בקרוב ומשחקי גביע הטוטו ישוחקו השבוע לראשונה באצטדיון הכדורגל החדש בחיפה על שם "סמי עופר" שהוקם במבואותיה הדרומיים של העיר.

מד"א כרמל היה שותף מלא בכל תהליך התכנון ובייעוץ המענה הרפואי של האצטדיון, וזאת על מנת להעניק את המענה הרפואי בסטנדרטים הגבוהים ביותר למתקן המתקדם שהוקם. שיתוף הפעולה בין הנהלת האצטדיון, עיריית חיפה, החברה הכלכלית לחיפה ומועדון הכדורגל "מכבי חיפה" בהובלת המנכ"ל איתמר צ'יזיק לבין הנהלת מד"א כרמל סללה את הדרך להיערכות מבצעית ורפואית חסרת תקדים וראשונה מסוגה בארץ למען ביטחונם של אוהדי הכדורגל ומשתמשי מתקני האצטדיון.

ההיערכות המבצעית של מד"א כרמל בתחומי האצטדיון אשר נערכה לאורך כל תהליך ההקמה והתכנון, נכנסה לשיאה בחודשים האחרונים כאשר כלל צוותי המרחב סיירו, למדו את המתחמים השונים שבו ותרגלו את תפעול אמצעי העזרה ראשונה והמענה הרפואי המבצעי בתחומו.

ההיערכות והתכנון כללו בין היתר הסדרת מערכת קשר חדשה, הקמת מתחמי מרפאות עזרה ראשונה הפרוסות בקצוות השונים של האצטדיון, לרבות רכש ציוד רפואי מתקדם, רכש רכבי 'קלאב-קאר' ייעודיים להעברת מטופלים, הסדרת חניות מוסדרות לאמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ורכבי טיפול לאירועי רבי נפגעים במקומות אסטרטגיים, על מנת להעניק מענה רפואי ופינוי מתחומי המגרש ואף המעטפת הפנימית והחיצונית של האצטדיון.

בתפוסת מושבים מלאה יפרסו עשרות אנשי צוות, ביניהם מפקדים, פאראמדיקים וחובשים בתוך האצטדיון ומחוצה לו על מנת להבטיח את ביטחונם הרפואי של הקהל.

מג"מ גלעד אבילאה, סגן מנהל מרחב כרמל שייצג את מד"א בכל תהליך התכנון וההקמה מספר כי ההיערכות כללה עשרות מפגשים עם בעלי מקצוע שונים, אלפי התכתבויות וסיורים רבים על מנת שהמתקן יעמוד במענה רפואי בעל הסטדנרטים הגבוהים ביותר.

נערכים למשחקים

"מורכבות האצטדיון הכולל שישה מפלסים, כניסות מרובות, מתחמים שונים וכמות קהל רבה, הצריכה למידה מחודשת והיערכות ראשונה מסוגה בארץ על מנת להעניק את המענה הרפואי המיטבי לקהל שמגיע ליהנות מחוויית משחק ייחודית, וכל זאת תוך שיתוף פעולה עם הנהלת האצטדיון ושאר גורמי החרום על מנת לייצר תורת עבודה משולבת ואחודה למען ביטחונם של באי האצטדיון".

מגן שמעון ביטון, מנהל מד"א מרחב כרמל אשר עמד מקרוב על כל תהליך התכנון והמענה המבצעי שמר על קשר קרוב עם כל הגורמים המעורבים בפרויקט משבח את כל המעורבים וההירתמות של הנהלת האצטדיון בראשותו של אילן פוקס ומועדון הכדורגל 'מכבי חיפה' בראשות המנכ"ל איתמר צ'יזיק שעמדו לצד דרישות הארגון לשם ביטחונם הרפואי של הקהל.

"צוותי מד"א כרמל ערוכים להעניק מענה לכל תרחיש רפואי אשר יקרה בתחומי האצטדיון ומחוצה לו, וכעת ניתן לפתוח את עונת המשחקים באצטדיון בשקט ובבטחה".

צילום: דוברות מד"א כרמל

תגובות

מומלצים