סלמאן חלבי:"מי שסופר ימי חסד בימים הוא טועה"

בעל העסקים והפוליטיקאי סלמאן חלבי מתייחס למצב העסקי שנפגע קשה לאור הלחימה בדרום ובעיות התכנון והבניה שמקשים על התפתחות העסקים המקומיים, סלמאן בזהירות מבין שיוסף משלב אינו כל יכול.

27.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סלמאן חלבי:"מי שסופר ימי חסד בימים הוא טועה"

סלמאן חלבי מנסה בכל האמצעים והישיבות המרובות עם נציגי הועדות לתכנון ובנייה, לשפר את מצב התכנון והבנייה בכפרים, כבעל עסקים שמאמין ככל שיבנו באזור עסקים כך ימגרו את האבטלה בכרמל לפחות.

סלמאן חלבי: "אנחנו חברה שמתמחה במתן שירותי לוגיסטיקה בכל הארץ ובשל הלחימה בדרום החלק הדרומי נפגע חזק, הממשלה מכירה ב40 ק"מ נפגעים, האמת שאין עסק שלא נפגע בעקבות המבצע, כולנו נפגענו".

"הבעיה אצלנו שכולם רוצים לעזור, אבל להביא מפעלים ותעשייה לפה צריך אזור תעשייה והיתרים, אין למי לפנות עד שיופקדו התוכניות ועד שיהיו היתרים

סלמאן: "יש תעשייה ומפעלים קטנים שלא מזהמים, שלא צריכים אזור תעשייה בשביל זה, אבל היום יש דרישות להיתרים וזו הבעיה העיקרית".

"כיום מסביבי ישנם 15 בתי עסק שמפרנסים משפחות רבות".

"אנחנו נתקעים פעם אחרי פעם, אנשים לא חושבים קדימה וגם זה פוגע".

סלמאן מתייחס ליוסף משלב יו"ר הועדה המקומית רכס הכרמל, שהוא רוצה לעזור ולקדם, אבל יש לו עומס אדיר, "לנו יש טענות ויש בעיות כמו למשל בשטחים הציבוריים שאנשים לא מקצים שטחים לכבישים, אם מנסים לקדם תוכנית אז תוקעים אותה".

"בתכנון צריך לקחת את מה שקיים היום ולהתחיל לזוז, את כל הבתים שקיימים היום בלי היתר, המועצה צריכה לאשר סכום מסוים שכולם יהיו עם היתרים ולרוץ קדימה".

סלמאן

סלמאן: "מי שסופר ימי חסד בימים הוא טועה, כל צעד שעושים לוקח זמן, אני מדבר עם ראש המועצה בעניינים המהותיים, אני מאמין כי אין ראש מועצה שלא רוצה לקדם, אנחנו נבחן אותו מאוחר יותר, צריך לתת לו את הזמן כמו שנתנו לאחרים".

סלמאן מתייחס לחינוך בדאלית אל כרמל, ואומר: "אני סומך על מערכת החינוך ועל ראש המועצה שהליקויים יסתדרו, הילדים הם של כולנו ולכולנו אכפת מהם, כי הם העתיד של כולנו".

לראיון המלא בסרטון

 

{YouTubeVideo id=I-CvH9TvxhI}

תגובות

5. דלאוי לפני 10 שנים
סלמאן יא באטל
4. דן לפני 10 שנים
אדם מבין עניין
3. צעיר לפני 10 שנים
תולים תקווה
2. מדאליה לפני 10 שנים
סלמאן בן אדם מבין עניין
1. אני לפני 10 שנים
משלב הבעייה

מומלצים