מרזוק קדור ממשיך לשמור על הקופה הציבורית גם היום

הישיבה עם קורמן התפזרה! סגן ראש המועצה מרזוק קדור בשאלה אחת דחה את מינויו של הבורר למרות כעסו של אמיר עיסמי, חשיפה מהישיבה שהיתה אמורה להיות מסכמת, מרזוק על הקשר בין קורמן והמועצה.

23.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרזוק קדור ממשיך לשמור על הקופה הציבורית גם היום

סגן ראש המועצה בדלית אל כרמל מרזוק קדור שמילא את תפקיד יו"ר ועדת הביקורת במועצה הקודמת, ממשיך לתת לנו סיבה טובה לפרגן לו על הידע הרב שהוא מכיר ומבין והכל למען שמירה על טוהר המידות בקופת המועצה.

פרשת הקבלן קורמן מגיעה לשלב חדש, יוזמה למנות בורר בין חברת י'ב קורמן למועצת דליה בתיק נוסף שהמועצה הקודמת נטען שחייבת לקבלן.

הקבלן קורמן יחד עם מהנדס החברה מגיעים לישיבה שהתקיימה אמש במועצת דליה, בפגישה לוקחים חלק ראש המועצה רפיק חלבי, מרזוק קדור, אמיר עיסמי, מהנדסת המועצה נסרין דקסה, מ.מ מזכיר המועצה דאהש חלבי ומנהל הפרויקט לשעבר בחברת קורמן מלחמם דאמן והבורר מנחם המר.

עם פתיחת הישיבה, פנה מרזוק קדור בשאלה לבורר:"האם יש קשר כל שהוא עם היועץ המשפטי של המועצה ואז הבורר ענה בכנות שאכן יש בכל מיני מישורים".

מרזוק מיד ביקש לפסול את מועמדותו של הבורר בטענה שזה לא חוקי.

הבורר פנה ליועץ המשפטי אלי קולס טלפונית, כאשר כל הנוכחים שומעים, וביקש לצרף אותו לשיחה ומיד ראש המועצה רפיק חלבי ביקש להפסיק את השיחה, מרזוק מסביר את העניין אחרת.

סגן ראש המועצה מרזוק קדור לא הסתפק בזה ופנה לקבלן בשאלה: "האם היה קשר עסקי בין החברה לבין מ.מ ראש המועצה דאז כרמי מקלדה?".

קורמן אישר שיש קשר בינו לבין כרמי בכפרים אחרים ועוד הוסיף קורמן שהעניין שלו נמצא ביחידת החקירות במשטרה והוסיף במספר משפטים בהתייחסותו לדרוזים שהם כאלה !!.

מרזוק קדור

עם פנייתנו למרזוק קדור לברר מה הפתיע אותו בהתחלת הישיבה, מרזוק סיפק לנו את כל הכותרות החשובות וכאן יש לציין לשבח את פועלו במועצה המקומית למרות שהוא לא מקבל כל שכר על עבודתו.

לקויים רבים שמתגלים במועצה לשעבר, לטענת מרזוק, שהמועצה בראשותו של רפיק עושה הרבה למען הכפר והשיפור כבר התחיל, מרזוק מפרגן לחברי המועצה.

כל טענה או נושא שמעלים אותו בפרשה הזו, מתווסף לערימה גדולה של דפים והקלטות שנאספו והועברו לכל הגורמים החוקרים, בתקווה שמועצת רפיק תדע לטפל בכל הלקויים שנגרמו כתוצאה מפעילות כלשהי שהתבצעה חוקית או לא חוקית, את זה יקבע כבוד בית המשפט כשהסוגיה תגיע לדיון.

 

לדברים המיוחדים שאמר לנו סגן ראש המועצה מרזוק קדור, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=PO_iVqdCCxw}

תגובות

15. עמאד לפני 10 שנים
נבחר המכבד את עצמו
14. שותף לדרך לפני 10 שנים
שומר הסף
13. פאדי לפני 10 שנים
איתך לאורך כל הדרך
12. כל הכבוד לפני 10 שנים
קרטל הרשע
11. حلبي לפני 10 שנים
المصداقية ثم المصداقية
10. והבאני לפני 10 שנים
שומר הסף
9. נסרדיני לפני 10 שנים
מרזוק מה עם סונול ואזור התעשייה
8. עמיר לפני 10 שנים
קול האמת
7. מושחת לפני 10 שנים
מושחתים נמאסתם
6. ربيع לפני 10 שנים
مرزوق صاحب ضمير ووجدان
5. פריד באשא . לפני 10 שנים
כל הכבוד למרזוק ולפורטל הכרמל .
4. עובד הרשות לפני 10 שנים
גדול אבו אלאמיר
3. אבו רוקן לפני 10 שנים
כל הכבוד מרזוק
2. חלבי . מ לפני 10 שנים
איש המעשים ובלי דיבורים
1. יודע דבר לפני 10 שנים
אז למה אתה שותק על אינטרסים אחרים????

מומלצים